COSMOTE Romania sarbatoreste Ziua Sigurantei pe Internet 2013 pentru al cincilea an consecutiv
Data publicarii: Astazi, 05-02-2013 | IT&C
In Romania, 70% dintre copii utilizeaza Internetul in fiecare zi, conform unui studiu realizat de EU Kids Online, printre tinerii cu varste intre 11 si 16 ani, din 25 de tari europene. Rezultatele au aratat ca utilizarea intensiva a Internetului conduce la lipsa somnului, malnutritie si neglijare a educatiei, ca o cauza directa a incapabilitatii de a reduce timpul petrecut online in fiecare zi. Cercetatorii considera ca, pe masura ce copiii cresc, tot acest timp ar putea fi dedicat dezvoltarii competentelor digitale si utilizarii constructive a mediului online.
COSMOTE Romania continua sa se implice in promovarea unui Internet sigur pentru copii si adolescenti prin parteneriatul cu nodul din Romania al retelei europene de hotline-uri INHOPE. Astfel, pentru Ziua Sigurantei pe Internet de anul acesta, compania a sponsorizat evenimentul din Romania inclusiv prin premierea celor 6 echipe participante si a profesorilor, pentru proiectele inscrise in competitia care a inceput pe 15 octombrie 2012. Ceremonia de premiere a avut loc astazi, iar COSMOTE Romania a oferit ca premii MP3 playere, sisteme de navigare, camere foto si pachete preplatite Nokia si Samsung. De asemenea, o campanie de comunicare extinsa va fi realizata prin intermediul unei pagini Facebook dedicate, o sectiune cu informatii despre un Internet sigur pe www.cosmote.ro/csr, prin distribuirea de flyere pentru Siguranta pe Internet in magazinele COSMOTE si Germanos, in scoli si prin evenimente corporate, cu scopul de a invata copiii si parintii cum sa utilizeze Internetul si telefonia mobila in siguranta. In plus, compania va implementa si o campanie in presa scrisa.
"Copiii de astazi, experti in tehnologie, sunt utilizatorii maturi de maine. In calitatea sa de jucator activ intr-un peisaj dominat de consumul de continut online, COSMOTE Romania si-a asumat responsabilitatea de a incuraja un comportament sanatos atunci cand vine vorba despre navigarea copiilor pe Internet. Angajamentul fata de aceasta zona este confirmat prin parteneriatul pe termen lung pe care il avem cu Sigur.info si care isi propune consolidarea eforturilor noastre, cu scopul de a sublinia necesitatea educatiei si a prevenirii in aceasta privinta”, declara Ruxandra Voda, Corporate Affairs Senior Manager, COSMOTE Romania.
Ziua Sigurantei pe Internet promoveaza utilizarea sigura si responsabila a Internetului si a telefoanelor mobile, in special de catre copii si adolescenti, precum si constientizarea si educarea publicului tinta cu privire la pericolele navigarii online fara supraveghere.
Mai multe informatii sunt disponibile pe www.cosmote.ro/CSR, pagina dedicata Safer Internet si pe www.sigur.info.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut