Oktal.ro asteapta o crestere de 30% in 2013, stimulata de avansul tabletelor si al smartphone-urilor
Data publicarii: 05-02-2013 | IT&C
Oktal.ro, magazinul online de IT&C si electrocasnice cu cea mai mare experienta pe piata romaneasca de comert electronic, asteapta in acest an o crestere de aproximativ 30%, bazata in principal pe dinamica vanzarilor de tablete si smartphone-uri.
In 2012, ultrabook-urile au fost "vedete" de prim rang, inregistrand cresteri luna de luna atat in vanzari, cat mai ales in ceea ce priveste traficul generat de vizitatorii ce au navigat in aceasta sectiune din magazinul online, fapt ce dovedeste aspiratia tot mai mare spre produse performante. Tabletele si smartphone-urile au beneficiat de asemenea de lansarile "in valuri", iar clientii au fost receptivi la orice noutate.
"2013 este un an in care retail-ul va depinde mult de evolutia economiei, de dinamica veniturilor populatiei si mai ales de optimismul sau pesimismul clientilor cu privire la evolutia lor personala viitoare", a explicat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro. "Anul a inceput intr-un mod pozitiv, cu un context politic stabil, dar consumatorii au experienta nefericita a ultimilor ani si inca privesc cu reticenta spre viitor, consuma in mod limitat si precaut, mai ales pe sectorul bunurilor de folosinta indelungata. Totusi, tehnologia noua ii convinge pe clienti sa "riste" sa-si innoiasca gadget-urile, produsele performante fiind in topul vanzarilor pe toate categoriile, in ciuda preturilor superioare", a adaugat Dan Dumitrescu.
Oktal.ro este consacrat pe piata ca un specialist in vanzarile de laptopuri, netbook-uri si ultrabook-uri, oferind o varietate insemnata de produse pe toate categoriile de pret si performanta. In ultimii ani Oktal.ro si-a diversificat puternic gamele de produse, fidelizandu-si clientii si crescand semnificativ pe tot spectrul de produse IT, de la aparate foto la electrocasnice mici, de la telefoane si smartphone-uri la componente PC si periferice, monitoare, multimedia, audio-video si software.
"In prezent, Oktal.ro este un magazin online complet de IT&C, care propune nu numai produse, ci si servicii si incredere, relatii pe termen lung cu cei care ne sunt sau ne devin clienti. Oktal.ro isi consolideaza permanent oferta de servicii oferite clientilor in mod gratuit, pe tot parcursul procesului de vanzare si chiar si ulterior, pentru a garanta satisfactie pe termen lung si pentru a-si fideliza clientii", a mai spus General Manager-ul magazinului.
Oktal.ro garanteaza satisfactia prin promisiunea de returnare a banilor in cazul in care clientul, in maximum 30 de zile de la achizitie, doreste sa returneze un laptop sau netbook, nemultumit de performantele acestuia - proces rapid si usor, fara penalitati si fara necesitatea invocarii unui motiv.
De asemenea, Oktal.ro ofera "E-Service", un program complet gratuit care ii ajuta pe clienti sa economiseasca timp si bani. In perioada de garantie a produselor, clientii Oktal.ro pot completa online un formular, in cazul aparitiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea si va contacta clientul, telefonic sau prin e-mail. Preluarea produsului defect va fi facuta de catre un curier trimis si platit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi facuta in aceleasi conditii favorabile pentru client.
"Fiind un promotor al comertului online in Romania, Oktal.ro s-a maturizat alaturi de piata, dar in acelasi timp a anticipat tendinte si a pus "umarul" la constituirea de standarde. In 2013, anul in care vom implini 14 ani de Oktal.ro in piata de e-commerce, ne propunem sa ne consolidam imaginea de magazin de incredere, cu servicii de calitate, ne dorim sa ne apropiem mai mult de clientii nostri fideli si sa atragem clienti noi carora sa le dovedim ca a cumpara de pe internet poate fi o experienta placuta si care merita pe deplin", a mai spus Dan Dumitrescu, care a amintit si de showroom-ul din Bucuresti, din Str. Popa Nan nr. 30, unde clientii pot interactiona direct cu tehnologia si pot alege si testa solutiile care li se potrivesc.
Oktal.ro este un magazin online cu profil IT&C si membru fondator al Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO). Magazinul este administrat de Elka-Oktal Group, companie cu o experienta de peste 15 ani in comercializarea calculatoarelor si a componentelor PC si unul din cei mai longevivi furnizori de pe piata IT din Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut