Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in primul semestru al anului

Data publicarii: 07-02-2013 | Finante-Banci

Supercard Solutions & Services, lider pe piata solutiilor de fidelizare bazate pe card din Romania, estimeaza, pentru primul semestru din 2013, o crestere de 20% a numarului de carduri cadou emise pentru comercianti din diferite industrii.

In 2012 Supercard Solutions & Services a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti precum hypermarket-uri, lanturi de magazine de electrocasnice, lanturi de farmacii si produse cosmetice sau magazine de imbracaminte. La fel ca in anii anteriori, aproximativ 80% din aceste carduri au fost utilizate de cumparatori in magazinele de produse electronice si electrocasnice, demonstrand inclinatia romanilor catre cadouri practice sau dotate cu tehnologii moderne. 

Supercard se asteapta ca tendinta romanilor de a oferi carduri cadou sa se confirme si in acest an, estimand o crestere de 20% a numarului de carduri cadou emise de companie in primul semestru al anului. 

"Cardul cadou nu este un produs nou in portofoliul Supercard. Insa, la fel ca in cazul tuturor produselor noastre, am continuat sa fim inovatori si l-am imbunatatit prin adaugarea unui chip, transformandu-l intr-un instrument de plata flexibil si sigur. Cardul cadou este solutia ideala pentru a oferi un dar potrivit, putand fi utilizat pentru cumpararea oricarui produs comercializat de magazinul emitent. Am observat o crestere a volumelor comandate de clientii nostri mai ales in prima parte a anului trecut, acest card reprezentand o varianta ideala de cadou pentru Sfantul Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie, Paste si chiar 1 Iunie”, a declarat Gina Anastasiu, Sales Manager Supercard.

Cardul cadou aduce multiple beneficii atat comerciantilor, cat si clientilor finali. Pentru comercianti, cardul cadou reprezinta o modalitate de fidelizare a clientilor existenti si de atragere a unor clienti noi, promovand totodata imaginea comerciantului respectiv. Clientii finali, pe de alta parte, achizitioneaza aceste carduri cu siguranta ca ofera celor dragi ceea ce isi doresc.  

Cardul cadou functioneaza similar voucherelor de cumparaturi, insa designul acestuia poate fi personalizat in totalitate, pot fi create ambalaje speciale in functie de ocazia pentru care este oferit, poate fi utilizat si pentru cumparaturi online sau prin telefon, iar securitatea tranzactiilor cu un astfel de card este mult mai mare. Acesta poate fi achizitionat individual sau poate fi inclus in pachetul de beneficii oferit de o companie propriilor angajati, reprezentand o metoda alternativa de recompensare a acestora. 

In plus, prin adaugarea unui chip, cardul cadou dobandeste functionalitati suplimentare. Varianta cu chip poate fi reincarcata, nu are valoare fixa, iar suma de bani incarcata pe acesta poate fi cheltuita si partial, prin efectuarea mai multor tranzactii. Prin intermediul chip-ului comerciantii inregistreaza mai multe date despre achizitiile clientilor, putand astfel sa isi construiasca o baza de date importanta.

Tendinte la nivel mondial 

In SUA se dezvolta puternic o piata secundara a cardurilor cadou. Analistii estimeaza ca, in medie, o familie americana din clasa mijlocie detine carduri cadou cu valoare intre  300- 500 de dolari. In plus, companii precum Google sunt interesate sa transforme piata cardurilor cadou in cadouri electronice. 

Si in Europa, un studiu realizat de curand in Marea Britanie arata ca peste 75% din participantii la studiu cunosteau conceptul de card cadou, iar cei peste 50% care au primit un card cadou    l-au utilizat in mod repetat. Tot peste 50% dintre respondenti au mentionat ca utilizeaza cardul pentru cumparaturi online si peste 60% ca au oferit acest card in diferite ocazii.

***

Supercard Solutions & Services este o companie cu capital 100% privat romanesc si lider pe piata programelor de fidelitate prin carduri. In cei peste 12 ani de activitate Supercard a fost implicata in cele mai de impact programe de fidelitate la nivel national, a dezvoltat un portofoliu de peste 1000 de clienti si a produs si personalizat peste 27 de milioane de carduri.