Clientii Orange, Enel Muntenia si Enel Energie isi pot achita facturile la Millennium Bank, prin debit direct

Data publicarii: 07-02-2013 | Finante-Banci

Clientii Orange, Enel Muntenia si Enel Energie isi pot achita acum facturile prin intermediul serviciului de debit direct oferit de Millennium Bank, fara a fi nevoiti sa se deplaseze la sediul furnizorilor sau in sucursalele bancii. Banca a extins gama de furnizori de utilitati ale caror facturi pot fi achitate prin debit direct, adaugand aceste trei companii. Astfel, clientii institutiei financiare pot folosi acum serviciul de debit direct pentru a-si achita facturile Orange, Vodafone, Romtelecom, Enel Muntenia si Enel Energie.

Serviciul de debit direct este gratuit si poate fi folosit de catre toti clientii persoane fizice si juridice care detin orice fel de cont curent la Millennium Bank. Ei trebuie doar sa completeze un mandat prin care autorizeaza banca sa transfere contravaloarea facturilor lunare si sa se asigure ca suma necesara este disponibila in cont la data platii.

Pentru a incuraja achitarea facturilor la utilitati prin mijloace rapide si convenabile, Millennium Bank a dezvoltat si caracteristici speciale pentru serviciul Internet Banking. Astfel, banca nu percepe comision pentru platile in valoare de pana la 200 de lei efectuate de persoanele fizice prin Internet Banking. In plus, toti clientii Millennium Bank pot folosi un formular predefinit in aplicatia de internet banking pentru a-si plati facturile Romtelecom, completand doar datele de identificare a facturii si suma. 

Comunicat de presa