Hipermarketul Cora intra pe piata brokerajului de asigurari
Data publicarii: 12-02-2013 | Finante-Banci
Hipermarketul Cora a lansat in parteneriat cu Otto Broker o gama variata de asigurari care sunt disponibile in prima faza a proiectului, in magazinele cora din Bucuresti si Cluj Napoca. Punctul de Beneficii Cora impreuna cu Otto Broker va vinde asigurari de tip RCA, asigurarile de calatorii in strainatate, asigurarile obligatorii si facultative de locuinte precum si cele pentru accidentele de persoane.
"Inca de la lansarea Punctului de Beneficii al cora anul trecut, am promis ca vom oferi clientilor nostri fideli serviciile financiare de care acestia au nevoie, la standarde excelente, sub acelasi acoperis. Dupa cardul de cumparaturi lansat in 2012, acum a venit randul asigurarilor. Vom dezvolta gama de asigurari la cora si vom extinde programul in celelalte magazine ale retelei. De asemenea, vom continua sa ne gandim la noi servicii si solutii de incredere pe care clientii nostri sa le gaseasca foarte usor la Punctul de Beneficii din hipermarketurile cora”, declara Marilena Cirsteanu, responsabil Serviciu Card cora si Punctul de Beneficii.
"Acest parteneriat este o confirmare a calitatii serviciilor Otto Broker si a expertizei noastre in retail. In plus, acest proiect aduce clientilor mai multa valoare pentru ca el completeaza oferta cora cu produse de asigurare de la cele mai importante companii din piata si cu serviciile noastre de brokeraj si consiliere in asigurari. cora si Otto Broker ofera acest produs intr-o maniera accesibila si eficienta, facandu-le clientilor viata mai usoara cand vine vorba de asigurari”, spune Victor Sraer, Managing Partner la Otto Broker.
Punctul de Beneficii al cora a fost lansat in 2012 in toata reteaua de hipermarketuri din Romania cu rolul de a oferi clientilor mai multe servicii financiare sub acelasi acoperis. Pe langa asigurarile recent lansate, la Punctul de Beneficii, clientii isi pot face carduri de fidelitate cora, carduri de credit co-brand cora - UniCredit Tiriac Bank sub sigla MasterCard si pot obtine credite de consum pentru produsele cumparate in rate din magazin.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut