Crestere de 15% a valorii totale contractate in 2012, pentru IMPACT
Data publicarii: 15-02-2013 | Imobiliare
Impact Developer&Contractor SA, companie listata la Bursa de Valori Bucuresti (IMP), a inregistrat anul trecut o crestere de 45% a unitatilor vandute.
Numarul de locuinte vandute cu plata integrala sau cu plata in rate a fost de 100, cu 45% mai mare decat in 2011. Alte 23 de locuinte au fost inchiriate, ridicand cifra de locuinte contractate la 123. Vanzarea loturilor de teren a inregistrat o scadere de 14% fata de 2011, cu o suprafata totala de 5.547 mp tranzactionata in cursul anului trecut.
Valoarea unitatilor si a loturilor de teren contractate in 2012 a fost cu 15% mai mare decat in anul 2011, acestea insumand 31,6 milioane LEI, dintr-un portofoliu total de terenuri si constructii de peste 370 milioane de LEI. In afara vanzarilor de locuinte si loturi de teren, in anul 2012 Impact a avut si venituri provenite din valorificarea stocurilor si activelor mobile fara miscare, in suma de aproximativ 1 milion LEI.
"In a doua jumatate a anului 2012 am revizuit intreaga strategie de valorificare a portofoliului si ne-am reorganizat pentru a deveni o organizatie centrata pe necesitatile clientilor. Am crescut si pregatit echipa de relatii cu clientii pentru a sustine aceasta noua abordare. Estimam ca rezultatele acestor schimbari vor incepe sa se contureze si mai clar incepand cu acest an. Ne-am propus pentru 2013 o crestere cu circa 360% a suprafetelor de loturi tranzactionate si o crestere cu circa 27% a vanzarilor de locuinte”, a declarat Stefan Gheorghiu, Managing Director Impact Developer & Contractor.
In a doua jumatate a anului 2012 Impact a decis reducerea cu 40% a preturilor la locuintele din Oradea detinute in portofoliu, ceea ce a dus pe de o parte la cresterea incasarilor, iar pe de alta parte la inregistrarea unei pierderi din exploatare.
Activitatea financiara a generat o pierdere de 6 mililoane de LEI, din care 2,6 mililoane de LEI reprezinta pierderi din diferente de curs valutar aferente creditelor in EUR, si 3,4 milioane de LEI reprezinta cheltuieli cu dobanzi.
Datoiile pe termen lung s-au diminuat cu 29,5 milioane de LEI, in principal ca urmare a rambursarii creditelor, dar si datorita reclasificarii creditelor de la datorii pe termen lung la datorii pe termen scurt. Datoriile pe termen scurt ale Impact S.A. au crescut in 2012 cu circa 3,9 milioane de LEI, in principal datorita reclasificarii creditelor de la datorii pe termen lung la datorii pe termen scurt. In anul 2012 au fost rambursate credite in valoare de 25,3 milioane de LEI, iar disponibilitatile companiei inregistrate la sfarsitul anului 2012 au fost de 1,5 milioane de LEI, in scadere cu 82% fata de anul 2011 in principal datorita platii creditelor scadente.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut