AXA investeste inca 10 mil. euro in promovare si agenti de vanzari anul acesta
Data publicarii: 26-02-2013 | Finante-Banci
Gigantul francez din industria asigurarilor AXA intentioneaza sa cheltuiasca anul acesta 10,5 milioane de euro pentru extinderea retelei de vanzari si campania de promovare a subsidiarei locale. Investitiile francezilor, care au intrat pe piata in 2010, ar urma sa ajunga astfel la circa 40 mil. euro.
AXA a investit pana la sfarsitul anului trecut 29,3 milioane de euro in dezvoltarea unei retele de 51 de agentii, atragerea a 700 de consultanti financiari si promovare. La acestea se adauga si cheltuielile initiale cu achizitia companiei Omniasig Life, baza pe care francezii si-au dezvoltat afacerile locale. AXA Asigurari a ajuns anul trecut la afaceri de 32,5 milioane de lei (7,3 mil. euro), in crestere cu 31%. Compania a ratat totusi tinta de 45 milioane de lei prime brute subscrise anuntata la jumatate anului trecut, ceea ce ar fi insemnat practic o dublare a afacerilor fata de 2011. AXA nu a urcat nici anul trecut in topul celor mai mari companii din asigurari de viata, ocupand pozitia a 11-a, potrivit unor surse din piata. Cei mai mari jucatori din asigurari de viata sunt ING Asigurari, BCR Asigurari de Viata si Alico. AXA anuntase planuri ambitioase odata cu lansarea oficiala pe piata locala si viza o retea teritoriala de o suta de unitati, recrutarea a 2.000 de consultanti, dar si un loc intre primii cinci asiguratori de viata intr-un interval de trei ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut