Allianz-Tiriac Asigurari ofera un serviciu integrat unic pe piata: notificarea daunelor si programare la constatare on-line

Data publicarii: 27-02-2013 | Finante-Banci

Incepand din luna februarie, clientii Allianz-Tiriac beneficiaza de un serviciu integrat on-line unic pe piata romaneasca: notificarea daunelor auto si la locuinte, respectiv programarea pentru constatarea daunelor Casco sau RCA din fata computerului. Aplicatia poate fi accesata din pagina dedicata a site-ului Allianz-Tiriac.

"Serviciul nou lansat se inscrie in strategia noastra de imbunatatire constanta a serviciilor pentru clienti, ale carei rezultate sunt confirmate in primul rand de pozitia de lider de loialitate pe care o detinem pe segmentul asigurarilor generale”, declara Daniela Grigore, Director Operatiuni si membru in Consiliul Director al Allianz-Tiriac Asigurari.

Optiunea de notificare si programare on-line simplifica si eficientizeaza procesul de solutionare a daunelor pentru clientii Allianz-Tiriac. Astfel, in doar cateva minute, clientii care au o dauna auto sau la locuinta generata de un risc acoperit printr-o polita de asigurare emisa de Allianz-Tiriac vor completa on-line datele pe care in mod obisnuit le-ar completa la momentul efectuarii constatarii. Informatiile sunt preluate automat in documentele ce compun dosarul de daune, ele urmand a fi doar certificate printr-o simpla semnatura de catre client in momentul in care se prezinta la constatare. La completarea datelor, clientul poate atasa on-line fotografii cu autovehiculul, locuinta sau bunurile avariate, precum si alte documente necesare constituirii dosarului de dauna (copie dupa cartea de identitate a masinii, formularul de constat amiabil, polita de asigurare, etc.). Notificarea realizata on-line reduce, astfel, timpul pe care clientul l-ar fi petrecut in centrul de constatare pentru completarea documentelor de avizare a daunei.

In cazul daunelor acoperite de polite Casco sau RCA, pe langa notificarea on-line a daunelor clientii pot, in plus, sa-si programeze din fata computerului deplasarea la centrele Allianz-Tiriac de constatare a daunelor, in functie de propriul program si de disponibilitatea unitatii aleasa pentru constatare. In acest mod, clientul economiseste timp, evitand posibila aparitie a momentelor de asteptare la avizarea daunei. 

Un numar de 140 centre de constatare Allianz-Tiriac din toata tara sunt incluse in acest sistem prin care programarea la constatarea daunelor auto se poate face on-line.

In situatia in care, urmare a producerii unui risc asigurat, autovehiculul avariat este  nedeplasabil, sau atunci cand este vorba despre o dauna la locuinta, clientul care notifica dauna on-line este contactat cel mai tarziu in urmatoarea zi lucratoare de catre un reprezentant Allianz-Tiriac pentru a efectua programarea la constatarea pagubelor. 

”Notificarea daunelor si programarea pentru constatare on-line ofera o serie de avantaje evidente clientului: de la imbunatatirea accesibilitatii, la simplificarea procesului de avizare, inclusiv prin eliminarea timpului de asteptare in centrele de constatare si, nu in ultimul rand, la cresterea transparentei pe perioada solutionarii dosarelor de daune. Consideram ca astfel aducem un plus de valoare serviciilor noastre de daune, usurand nu doar procedura de deschidere a dosarului, ci intreg procesul de solutionare a daunelor pentru clientii nostri. Trebuie sa subliniez ca, la ora actuala, suntem singura companie din piata care ofera o astfel de platforma integrata ce include completarea on-line a datelor necesare pentru avizarea daunei, programarea on-line pentru constatare, iar ulterior, dupa deschiderea dosarului de dauna, vizualizarea on-line a stadiului acestuia”, declara Daniela Grigore. 

In cazul daunelor auto pentru autovehicule deplasabile, sistemul permite avizarea mai multor daune pentru acelasi obiect asigurat. De asemenea, noua aplicatie permite clientilor ce notifica daune on-line vizualizarea in orice moment a stadiului dosarelor de dauna avizate.  In plus, clientul poate modifica sau anula oricand notificarea, sau poate reprograma constatarea intr-un mod simplu si rapid. 

Odata cu lansarea acestui sistem de avizare, clientii au si optiunea notificarii on-line a unei daune produse in afara teritoriului Romaniei, atunci cand autovehiculul avariat nu este deplasabil sau nu poate fi adus in tara. 

Noua aplicatie a fost testata timp de aproximativ o luna in cadrul unui proiect pilot ce a inclus trei unitati de constatare din Bucuresti, iar feedback-ul pozitiv primit de la utilizatori  indica faptul ca acest nou serviciu este apreciat si va fi folosit pe scara larga de catre clientii Allianz-Tiriac Asigurari. 

”In perioada testarii aplicatiei, pentru daunele auto am inregistrat in medie 14 programari la constatare zilnic, iar clientii ne-au confirmat preferinta lor pentru un astfel de serviciu. Chiar si fara o mediatizare intensa a acestei noi variante de avizare a daunelor, planificarile la constatare realizate on-line au incarcat, in anumite zile, aproape de maximum capacitatea de lucru ale unora dintre centrele de daune Allianz-Tiriac", a punctat Daniela Grigore.

Platforma de notificare daune si programare la constatare on-line poate fi accesata din pagina web Allianz-Tiriac la adresa http://www.allianztiriac.ro/, in sectiunea "Daune” (auto / locuinte).

Comunicat de presa

Ultimele stiri pe BankNews.ro: