Se apropie Gala Premiilor Contact Center Awards pentru industria de call center si customer care

Data publicarii: 06-03-2013 | IT&C

Contact Center Magazine organizeaza cea de-a cincea editie a Contact Center Awards in data de 19 aprilie 2013, la J.W. Marriott Grand Hotel din Bucuresti, in cadrul celui mai important eveniment dedicat comunitatii de call center si customer care din Romania, Customer Care Conference and Expo.

Contact Center Magazine premiaza profesionalismul si rezultatele din industria de call center din Romania la Contact Center Awards 2013. Demersul de comunicare reuneste branduri de renume national si international si creeaza un mediu adecvat formarii si schimbului de experienta si know-how in randul participantilor.

Contact Center Awards se va desfasura la J.W. Marriott Grand Hotel din Bucuresti, in data de 19 aprilie 2013, in a doua zi a evenimentului Customer Care Conference and Expo, unul dintre cele mai influente evenimente ale comunitatii de contact center din Estul Europei.

Competitia se desfasoara atat la nivelul call centerelor, cat si al centrelor de suport, iar participantii pot fi de la reprezentanti ai top managementului pana la reprezentanti ai departamentului de Relatii cu Clienti. In randul criteriilor de evaluare se regasesc: calitatea serviciilor oferite, profesionalismul si coeziunea echipei, capacitatea de motivare si de inovare a membrilor echipei etc.

Sectiunile de premiere sunt urmatoarele:

-          Best Call Center, Best Call Center Manager, Best Call Center Supervisor, Best Call Center Agent, Best Telesales Agent, Best Call Center Trainer, Best Use of Technology, Best Support Center, Best Support Center Manager, Best Support Center Team Manager, Best Support Center Specialist, Best Partnership, Best Social Media in Customer Service, Best Technology Solution Provider,  Best Online Customer Service, Best Training Program.

Perioada de inregistarese incheie in data de 15 martie 2013 iar finalistii vor fi anuntati in data de 20 martie 2013.

Pentru mai multe detalii despre Contact Center Awards, va rugam sa accesati http://www.conferinte.ro/contact-center-awards.

Despre Contact Center Magazine

Contact Center Magazine este revista dedicata comunitatii locale de contact center din Romania. Scopul revistei este acela de educare, informare si consolidare a comunitatii de contact center din Romania. De-a lungul timpului, revista s-a remarcat prin articole elaborate, de specialitate, ce au atras sectoare de business variate, cu focus pe zona de contact center.