Se apropie Gala Premiilor Contact Center Awards pentru industria de call center si customer care
Data publicarii: 06-03-2013 | IT&C
Contact Center Magazine organizeaza cea de-a cincea editie a Contact Center Awards in data de 19 aprilie 2013, la J.W. Marriott Grand Hotel din Bucuresti, in cadrul celui mai important eveniment dedicat comunitatii de call center si customer care din Romania, Customer Care Conference and Expo.
Contact Center Magazine premiaza profesionalismul si rezultatele din industria de call center din Romania la Contact Center Awards 2013. Demersul de comunicare reuneste branduri de renume national si international si creeaza un mediu adecvat formarii si schimbului de experienta si know-how in randul participantilor.
Contact Center Awards se va desfasura la J.W. Marriott Grand Hotel din Bucuresti, in data de 19 aprilie 2013, in a doua zi a evenimentului Customer Care Conference and Expo, unul dintre cele mai influente evenimente ale comunitatii de contact center din Estul Europei.
Competitia se desfasoara atat la nivelul call centerelor, cat si al centrelor de suport, iar participantii pot fi de la reprezentanti ai top managementului pana la reprezentanti ai departamentului de Relatii cu Clienti. In randul criteriilor de evaluare se regasesc: calitatea serviciilor oferite, profesionalismul si coeziunea echipei, capacitatea de motivare si de inovare a membrilor echipei etc.
Sectiunile de premiere sunt urmatoarele:
- Best Call Center, Best Call Center Manager, Best Call Center Supervisor, Best Call Center Agent, Best Telesales Agent, Best Call Center Trainer, Best Use of Technology, Best Support Center, Best Support Center Manager, Best Support Center Team Manager, Best Support Center Specialist, Best Partnership, Best Social Media in Customer Service, Best Technology Solution Provider, Best Online Customer Service, Best Training Program.
Perioada de inregistarese incheie in data de 15 martie 2013 iar finalistii vor fi anuntati in data de 20 martie 2013.
Pentru mai multe detalii despre Contact Center Awards, va rugam sa accesati http://www.conferinte.ro/contact-center-awards.
Despre Contact Center Magazine
Contact Center Magazine este revista dedicata comunitatii locale de contact center din Romania. Scopul revistei este acela de educare, informare si consolidare a comunitatii de contact center din Romania. De-a lungul timpului, revista s-a remarcat prin articole elaborate, de specialitate, ce au atras sectoare de business variate, cu focus pe zona de contact center.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall