BRD a emis peste 100.000 de carduri contactless
Data publicarii: 03-04-2013 | Finante-Banci
BRD-Groupe Societe Generale a depasit in aceasta saptamana nivelul de 100.000 de carduri cu tehnologie contactless emise pe piata romaneasca. Banca a inceput, in premiera pentru Romania, emiterea instrumentelor de plata contactless in anul 2010, bazandu-se pe tehnologia "MasterCard PayPass”, la inceput in cadrul unui program - pilot desfasurat impreuna cu Metrorex, care viza implementarea solutiei tehnice de plata fara contact la turnichetii statiilor de metrou din Capitala.
Daca primele produse contactless erau sub forma de sticker sau breloc, banca si-a diversificat, in timp, oferta adaugand noua functionalitate cardurilor bancare clasice si continuand implementarea tehnologiei contactless si in transportul public, in solutiile de acces pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.
Ulterior lansarii in Bucuresti, impreuna cu RATB si Metrorex, in luna mai a anului 2011, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european. Solutia integrata "BRD Transport" a fost implementata in orase precum Sibiu, Constanta, Galati, Brasov si Arad si premiata in mai multe randuri de publicatii specializate din Romania. Ea a fost prezentata in anul 2012, ca premiera, si la conferinta mondiala a transportatorilor publici de la Londra.
Seria inovatiilor a continuat la BRD si in anul 2012, prin derularea, impreuna cu Orange si in premiera pentru Romania, a unui proiect-pilot axat pe tehnologia Near Field Communication (NFC) integrata in cartela SIM a telefonului mobil. De asemenea, tot in anul 2012, BRD si-a extins oferta de carduri, lansand un nou produs - cardul personalizat "A la carte” cu tehnologie contactless. De asemenea, BRD a continuat extinderea retelei sale de acceptare, instaland terminale de acceptare contactless in toata reteaua de hypermarket-uri Carrefour si in reteaua de farmacii Sensiblu.
"Tehnologia contactless este prezenta in tot mai multe aspecte ale vietii cotidiene si suntem mandri ca o putem oferi unui numar tot mai mare de clienti in fiecare zi. Atributele ei - rapiditate, comoditate, simplitate - o recomanda nu doar clientilor persoane fizice, ci si tuturor categoriilor de comercianti”, spune Elena Oprea, Directorul executiv delegat al Departamentului Marketing si Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Desi lansate relativ recent, instrumentele contactless au devenit foarte populare pe plan international. Potrivit MasterCard, la sfarsitul lunii decembrie 2012, dispozitivele MasterCard PayPass puteau fi utilizate la circa 700.000 de comercianti acceptanti la nivel mondial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri