MasterCard devine cardul oficial de plata la Roland-Garros MasterCard - parteneriat cu Federatia Franceza de Tenis (FTF)
Data publicarii: 14-05-2013 | Finante-Banci
MasterCard a anuntat un parteneriat cu Federatia Franceza de Tenis (FTF - French Tennis Federation), prin care acesta devine cardul oficial de plata la Turneul de la Roland-Garros, unul dintre cele patru turnee de Grand Slam. Parteneriatul marcheaza startul unei colaborari pe cinci ani dintre MasterCard si FTF, care pune in valoare expertiza MasterCard in tehnologie si plati, cu abilitatile FTF de organizare, coordonare si promovare a tenisului in Franta si in toata lumea.
"Aceasta este o ocazie excelenta de a consolida parteneriatul nostru cu Rolland-Garros si French Open. Este unul dintre evenimentele majore ale anului, ceea ce demonstreaza expertiza MasterCard in sponsorizari sportive, precum si ambitia companiei de a pune la dispozitia clientilor, care sunt fani ai competitiei, experiente de nepretuit”, explica Alfredo Gangotena, Chief Marketing Officer, in cadrul MasterCard. "Prin intermediul acestui eveniment, vom oferi posesorilor de carduri MasterCard posibilitatea sa redescopere si sa se bucure de Paris, unul dintre orasele MasterCard Priceless, alaturi de parteneri de renume, in locuri si institutii alese special pentru aceasta ocazie.”
Prin programul Priceless Paris, cea mai recenta lansare din seria Orase Priceless, MasterCard va oferi acces privilegiat in cele mai bune locuri din Paris, in timpul French Open. In plus, va introduce o colectie de oferte exclusive si experiente create special pentru parizieni si pentru vizitatori, in parteneriat cu cele mai importante teatre, muzee, restaurante si magazine din oras. Printre acestea sunt: Opera Garnier, Grand Palais, teatrul Chatelet si Disneyland Paris.
Sponsorizarile MasterCard acopera o arie larga de evenimente sportive, cum ar fi Liga Campionilor, si parteneriate cu artisti ca Beyonce sau Justin Timberlake. Fanii Roland-Garros, posesori de carduri MasterCard, vor avea acces la avantaje exceptionale - acces la petreceri, locuri premium in timpul competitiilor, oferte speciale, acces in culise si numeroase alte expriente de nepretuit.
"Ne bucuram sa incepem colaborarea cu MasterCard, unul dintre cele mai prestigioase brand-uri din lume”, a declarat Michel Grach, Media and Sponsoring Director la FTF, "Implicarea MasterCard va contribui la succesul acestui sezon al Roland-Garros, ca si al celor viitoare. Speram ca milioanele de fani si posesori de carduri se vor bucura de cat mai multe experiente de nepretuit.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut