Click aici pentru o noua campanie de bine semnata Rusu+Bortun Brand Growers
Data publicarii: 21-05-2013 | Media
Senzational! Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a realizat campania de comunicare pentru o noua editie incredibila a Galei Societatii Civile.
Sub sloganul "Si binele poate fi senzational”, campania prezinta proiectele castigatoare la editia de anul trecut a Galei, reinterpretate intr-un stil tipic tabloidelor si ziarelor de scandal.
Titluri precum "De necrezut! 120 de copii au ales sa continue scoala”, "Paparazzii de Viscri”, "Destrabalare si indecenta la Gradina Botanica”, "Strigator la cer! Si-a folosit copilul pe post de marioneta” sau "580 de voluntari straini au facut senzatie la Baltesti” subliniaza mesajul campaniei si incita la promovarea binelui.
"In al 11-lea an de GSC vorbim cu umor despre o realitate trista, fiind vorba de un subiect in a carui importanta credem, dar asupra caruia nu te poti apleca cu ton didactic. Cand e vorba de campaniile pentru Gala Societatii Civile, realitatea romaneasca ne serveste an de an cu insight-uri nasoale, iar noi ne incapatanam sa ramanem optimisti in incercarea de a face binele mai vizibil. Asa ca ne-am imaginat o lume nebuna, in care oamenii ar schimba povesti absurde despre aproape nimic pe barfe sanatoase despre oameni si fapte care chiar conteaza. Cum s-ar schimba oare viata romanilor expusi cu nerusinare la stiri pozitive? Societatea civila nu poarta tanga, nu se paruieste prin cluburi, nu isi face tatuaje, nu se imbraca dupa ultimul racnet, nu merge la Mamaia si nici la solar. Deci nu prea pare interesanta la prima vedere. Si totusi poti barfi despre bine, senzationalul nostru chiar e senzational, nu e despre bunaciuni, ci despre fapte atat de bune de ti se face pielea de gaina! Halucinant, scandalos, incredibil, strigator la cer, de necrezut! Si binele poate fi senzational.", a declarat Marc Bortun, Creative Partner - Rusu+Bortun Brand Growers.
Campania incearca sa traga un semnal de alarma asupra subiectelor abordate de o parte din presa romaneasca, dar si sa promoveze oameni si ONG-uri care chiar merita toata atentia noastra.
"Misiunea Galei Societatii Civile este una clara: promoveaza spiritul civic. Ne bucuram ca avem parteneri care sunt alaturi de noi si ne ajuta de mai bine de 10 ani sa indeplinim aceasta misiune. Si ca sa ramanem in spiritul campaniei de anul acesta, am putea spune ca este "scandalos”cat de important a fost parteneriatul cu cei de la Rusu+Bortun Brand Growers pentru consolidarea brandului <<Gala Societatii Civile>>”, a declarat Andrei Bortun, Presedintele Fundatiei Galei Societatii Civile.
Campania se desfasoara in perioada mai-iunie 2013, cu ajutorul partenerilor media ai Galei: Hotnews, Kanal D, B1 TV, EuropaFM, Evenimentul Zilei, Capital, Digi24, Primaria Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti, Biz, Euromedia, Elevate, Wall-Street, IQads, Tataia, Sapte Seri, Zeppelin, igloo, Think Outside The Box.
Campania include trei viuzualuri si spot-ul radio.
Gala Societatii Civile este un proiect al Fundatiei "Gala Societatii Civile”, part of Millenium People.
Anul acesta, au fost inscrise in cadrul competitiei 220 de proiecte si programe, de catre 151 de reprezentanti ai sectorului non-profit si neguvernamental din toata tara.
Partener principal: Grupul Rompetrol
Sponsor fondator: Vodafone Romania
Parteneri: Carpatcement Holding, GSK Romania (GlaxoSmithKline), ANPCDEFP, Tineret in Actiune, Avon Romania, Bursa Binelui, Reprezentanta Comisiei Europene in Romania, Fundatia ERSTE, Coca-Cola HBC Romania, Carrefour, ING Asigurari de Viata.
Evenimentul este organizat cu sprijinul Operei Nationale Bucuresti.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elvetia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life), Conadi Real Estate, Petprod, Romspedition Logistik (Auto1one, Auto1one Broker de Asigurare), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel, Kaliakra - Bulgaria), Technophar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut