Paravion.ro comunica integrat facilitatea rezervarii online a biletelor de avion
Data publicarii: Astazi, 06-06-2013 | TurismParavion.ro, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, deruleaza pe toata perioada lunii iunie 2013 o campanie de comunicare integrata, care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online.
Astfel, sub sloganul "Rezervi online si pleci airline” si utilizand ca element central de imagistica simbolul unui bilet de avion transformat in jucarie, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii care includ online, radio, OOH, tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.
"Am dezvoltat conceptul creativ pornind de la simbolistica avionului de hartie, cu care ne-am jucat cu totii intr-un moment sau altul, pentru a traduce simplu si intr-o abordare jucausa specificul business-ului Paravion.ro - acela de portal de rezervare de bilete de avion. Mesajele pe care am dorit sa le transmitem prin aceasta abordare sunt facilitatea accesarii serviciului (este simplu sa rezervi online, ca si cum ai face un avion de hartie), precum si un adevar referitor la Paravion - este cea mai accesibila resursa de servicii de turism online”, spune Luca Bulacu, directorul de creatie WOPA (Weapons of Public Attraction) - agentia care deruleaza campania.
In cadrul campaniei, s-au folosit o serie de executii neconventionale - precum decorarea unui vehicul RATB in avion sau decupaje in decor, in cadrul panourilor publicitare outdoor (v. foto atasat).
In campania de indoor media, mesajul creativ este adaptat atat pentru mediul corporatist (cladiri de birouri: "Daca tot urci in birou, spune-le colegilor ca avem bilete spre Londra de la 109 EURO”), cat si pentru consumatorul obisnuit de pub-uri, restaurante si baruri (mesajul adaptat pentru HoReCa advertising: "Simti ca-ti vine sa-i dai drumul? Ia-ti zborul! Bilete spre Barcelona de la 145 EURO”) - v. foto atasate.
"Ne-am dorit sa ne diferentiem, in cadrul acestei campanii, ca un brand prietenos, jucaus si accesibil. Credem ca serviciile de turism ale viitorului nu pot fi decat personalizate, iar prin personalizarea acestei campanii, astfel incat sa devina surprinzatoare si cu mesaje adaptate fiecarei categorii de public pe care il adresam, am reusit sa transferam aceste atribute de brand din online in offline”, declara Remus Visan, Managing Director Paravion Tour - www.paravion.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut