Paravion.ro comunica integrat facilitatea rezervarii online a biletelor de avion
Data publicarii: 06-06-2013 | TurismParavion.ro, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, deruleaza pe toata perioada lunii iunie 2013 o campanie de comunicare integrata, care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online.
Astfel, sub sloganul "Rezervi online si pleci airline” si utilizand ca element central de imagistica simbolul unui bilet de avion transformat in jucarie, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii care includ online, radio, OOH, tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.
"Am dezvoltat conceptul creativ pornind de la simbolistica avionului de hartie, cu care ne-am jucat cu totii intr-un moment sau altul, pentru a traduce simplu si intr-o abordare jucausa specificul business-ului Paravion.ro - acela de portal de rezervare de bilete de avion. Mesajele pe care am dorit sa le transmitem prin aceasta abordare sunt facilitatea accesarii serviciului (este simplu sa rezervi online, ca si cum ai face un avion de hartie), precum si un adevar referitor la Paravion - este cea mai accesibila resursa de servicii de turism online”, spune Luca Bulacu, directorul de creatie WOPA (Weapons of Public Attraction) - agentia care deruleaza campania.
In cadrul campaniei, s-au folosit o serie de executii neconventionale - precum decorarea unui vehicul RATB in avion sau decupaje in decor, in cadrul panourilor publicitare outdoor (v. foto atasat).
In campania de indoor media, mesajul creativ este adaptat atat pentru mediul corporatist (cladiri de birouri: "Daca tot urci in birou, spune-le colegilor ca avem bilete spre Londra de la 109 EURO”), cat si pentru consumatorul obisnuit de pub-uri, restaurante si baruri (mesajul adaptat pentru HoReCa advertising: "Simti ca-ti vine sa-i dai drumul? Ia-ti zborul! Bilete spre Barcelona de la 145 EURO”) - v. foto atasate.
"Ne-am dorit sa ne diferentiem, in cadrul acestei campanii, ca un brand prietenos, jucaus si accesibil. Credem ca serviciile de turism ale viitorului nu pot fi decat personalizate, iar prin personalizarea acestei campanii, astfel incat sa devina surprinzatoare si cu mesaje adaptate fiecarei categorii de public pe care il adresam, am reusit sa transferam aceste atribute de brand din online in offline”, declara Remus Visan, Managing Director Paravion Tour - www.paravion.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private