MasterCard - Platile contactless in transportul public, intr-o noua campanie promotionala
Data publicarii: 17-06-2013 | Finante-Banci
- MasterCard lanseaza simultan doua campanii promotionale pentru posesorii de carduri emise sub marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass
- Pe durata campaniei, acestia vor plati un pret redus la 1,4 lei, pentru calatoriile
- cu metroul bucurestean, si la 0,89 lei, pentru calatoriile cu autobuzul in Sibiu
MasterCard continua traditia campaniilor promotionale pentru platile contactless cu PayPass in transportul public, inceputa anul trecut, prin doua noi campanii comerciale. In perioada 15 iunie - 15 septembrie, cei care calatoresc cu metroul in Bucuresti sau cu autobuzul in Sibiu si platesc cu un card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, direct la cititoarele contactless, beneficiaza de un pret promotional.
Pe durata campaniei, pretul unei intrari la metrou, platit astfel, este de 1,4 lei, redus de la 2 lei, tariful integral practicat de Metrorex, respectiv 0,89 lei, redus de la 1,5 lei, tariful integral al unui bilet de autobuz in Sibiu.
"Lansam cele doua noi campanii pe durata verii pentru ca dorim sa ne adresam nu numai locuitorilor celor doua orase, ci si numerosilor turisti posesori de carduri contactless MasterCard PayPass si Maestro PayPass care viziteaza Romania in aceasta vacanta”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Astfel, aducem din nou in prim plan inovatia extraordinara a platilor contactless, prezente in autobuzele din Sibiu si la metroul din Bucuresti. Orice turist care detine un card sau dispozitiv de plata MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, emis oriunde in lume, isi poate plati calatoria direct in autobuz sau la portile de acces in metrou.”
"Din respect pentru calatorii nostri, incercam sa le punem la dispozitie cele mai moderne si comode modalitati de plata a calatoriei cu metroul, utilizand cele mai noi tehnologii si asigurandu-le cel mai rapid si sigur mijloc de transport, specific unei adevarate capitale europene”, spune Mariana Petre, Director Comercial Metrorex.
"In ultimii ani, Tursib a dezvoltat sistemul de ticketing electronic prin diversificarea modalitatilor de vanzare a titlurilor de calatorie, astfel incat clientii nostri sa beneficieze de solutii simple, fara a fi nevoiti sa faca un efort suplimentar pentru deplasarea la casele de bilete sau sa depinda de programul de lucru al acestora”, spune Adrian Popa, Director General Tursib. "Astazi, clientii Tursib pot incarca abonamentele on-line, direct de pe site-ul societatii, pot cumpara bilete de la automatele non stop, amplasate in statii, sau direct din autobuz, prin intermediul echipamentelor contactless.”
Atunci cand clientii isi achita cu un card contactless calatoriile cu metroul sau autobuzul, banii sunt luati direct din contul bancar, fara niciun fel de comision si fara sa mai fie nevoie sa li se emita un bilet sau o cartela.
In prezent, in Romania instrumentele de plata MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank si Credit Europe Bank.
La nivel mondial, in luna martie 2013 tehnologia PayPass era utilizata in 51 de tari, in 866.000 de locatii de acceptare. De asemenea, in martie 2013 tehnologia PayPass era disponibila in Europa in 27 de tari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall