Call center-ul CGS din Romania invinge competitori din tari cu traditie in domeniu
Data publicarii: 18-06-2013 | IT&CContact centerul CGS din Romania a castigat saptamana trecuta premiul al doilea la categoria "Cel mai bun Call Center International", in cadrul "Premiilor de Excelenta pentru Call Centere", competitie organizata de Centrul International pentru Calitate si Productivitate. Compania americana CGS este un furnizor global de solutii si servicii tehnologice si cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing prezent pe piata din Romania.
Premiul a fost oferit in cadrul unei festivitati la cea de-a 14-a editie anuala a "Saptamanii Call Centerelor", sustinuta de Centrul International pentru Calitate si Productivitate (IQPC), la renumitul Caesars Palace din Las Vegas, Nevada.
"Premiile de Excelenta pentru Call Centere" ofera recunoastere celor mai inovatoare call centere sau persoane din industria de profil in ultimul an, subliniind gandirea de top, creativitatea si executia deosebita a sarcinilor pe un spectru larg de functiuni intalnite intr-un call center. In anul 2013 a fost inaugurata categoria "Cel mai bun call center international", competitia fiind foarte stransa intre participanti din Filipine, India, Caraibe, America Centrala si de Sud, precum si Europa.
"Suntem onorati ca activitatea noastra din acest an a fost recunoscuta de IQPC, iar acest premiu reflecta talentul si constiinciozitatea angajatilor din contact centerele CGS", a aratat Tom Christenson, Presedinte Contact Center Solutions la CGS. "Suntem foarte multumiti ca centrele noastre de contact din Romania au primit recunoasterea serviciilor exceptionale si a gradului ridicat de satisfactie a clientilor pe care il obtin; vom continua sa ridicam stacheta in ceea ce priveste serviciile de call center de cea mai inalta clasa", a precizat Tom Christenson.
Centrul CGS din Romania deserveste companii de renume mondial, oferind o paleta larga de solutii de contact center (inbound si outbound), in 18 limbi, majoritatea agentilor vorbind doua - trei - unii pana la cinci limbi straine. Aproximativ 95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior.
Locatia CGS din Bucuresti este cea mai puternica organizatie de contact center din Romania, furnizand servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii externalizate de multe verticale de business.
Pentru mai multe informatii despre serviciile de contact center complete oferite de CGS, va rugam sa vizitati www.cgsinc.com. Pentru a afla mai multe despre "Saptamana Call Centerelor", candidati si categoriile din concurs, puteti vizita www.callcenterweek.com.
Despre CGS Inc
Fondata in New York, SUA, in 1984, CGS Inc furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert electronic, consultanta, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicatii software si servicii de training, deservind clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.
CGS Romania acopera intreaga gama de servicii asociate activitatii de call center: Help Desk Corporativ, Suport Tehnic, Externalizarea procesului operational (BPO), Achizitia clientilor noi, Customer Care, Fidelizarea & Retentia clientilor .
CGS Romania opereaza 24/7/365, oferind o serie de solutii de front si back-office in 18 de limbi straine, cu aproape 3.000 angajati in locatiile din Bucuresti, Brasov si Sibiu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut