Europa Travel: Franta, Italia si Turcia, cele mai cumparate circuite in 2013
Data publicarii: 25-06-2013 | TurismCele mai cumparate destinatii pentru circuitele turistice, atat cu autocarul cat si cu avionul, raman, si in 2013, cele clasice - Franta, incluzand circuitele tematice cu Paris si Valea Loirei, Italia, cu Venetia, Florenta si Roma, si Turcia, cu Istanbul si Cappadocia, a declarat, luni, pentru AGERPRES, Teodor Calimanescu, general manager Europa Travel.
,,Circuitele sunt tot mai cautate de romani de toate varstele. Grupul Christian Tour, din care face parte si Europa Travel, vinde in jur de 12.000 pachete anual, la un tarif mediu de 350 - 400 euro, deci un total de aproximativ 5 milioane de euro anual. In prezent, sunt cativa mari touroperatori specializati in circuite, acestia fiind cei care conteaza cand vorbim de valori mari ca numar de turisti si sume, acoperind aproximativ 80% din piata', a aratat Teodor Calimanescu.
In ceea ce priveste turismul pe litoralul romanesc, cele mai vandute statiuni sunt Mamaia si Eforie Nord, iar pentru zona de munte, Valea Prahovei.
,,Pentru turismul pe litoralul romanesc, estimam o crestere a cererii fata de 2012 de aproximativ 15-20%. Felix, Mangalia, Valea Oltului sunt cele mai cumparate oferte pe segmentul balneo. Preferintele romanilor pentru destinatiile exotice nu s-au modificat, in top ramanand Dubai, Republica Dominicana, Thailanda. Pentru sejururi, se vinde Grecia, Bulgaria si Turcia. Valoarea medie a unui sejur cumparat este de 350 de euro', a precizat Calimanescu.
Planificarea si cumpararea din timp a vacantelor, in numar semnificativ marit, inca din toamna anului 2012, este un element de noutate pentru piata de turism din Romania.
In anul 2012, peste 25.000 de turisti au cumparat pachete de vacanta prin Europa Travel, touroperatorul inregistrand o cifra de afaceri de peste 25 milioane de lei.
,,Pe semestrul I avem o crestere de 22% fata de aceeasi perioada din 2012. Pentru intreg anul 2013 estimam o crestere de 20 - 25%, cu 30-35 milioane de lei cifra de afaceri si peste 30.000 de turisti', a mai spus Teodor Calimanescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut