ROMEXPO se aliniaza trendurilor internationale in privinta organizarii de targuri si expozitii
Data publicarii: 26-06-2013 | AfaceriDomeniu intr-o continua schimbare, organizarea de targuri si expozitii se adapteaza in permanenta realitatilor din piata. Luand in considerare rezultatele studiului Delphi "The International Exhibition Industry and Its Future. Looking ahead to 2020”, realizat de catre UFI - The Global Association of the Exhibition Industry, strategia de dezvoltare ROMEXPO se afla in concordanta cu cerintele internationale.
Un prim aspect il constituie programul "Hosted buyers” ce va fi implementat in cadrul Targului de Mobila BIFE-SIM (17 - 21 septembrie 2013), acest tip de activitati fiind oportunitati remarcabile pentru crearea unor relatii de afaceri. Prin intermediul "Hosted buyers” ROMEXPO faciliteaza intalnirea fata in fata a companiilor autohtone cu oameni de afaceri, din acelasi domeniu, provenind din strainatate.
Al doilea punct vizeaza zona digitalului, prin implementarea de programe tip CRM (Customer Relationship Management) inteligente, care sa furnizeze o mai buna triere si utilizare a informatiilor relevante. Pentru semestrul II de targuri si expozitii se au in vedere o noua procedura de sondare a opiniilor expozantilor, un nou sistem de inregistrare, filtrare si analiza calitativa a informatiilor culese din randul vizitatorilor precum si structurarea bazelor de date de vizitatori in functie de categorii precum profesie, varsta, ocupatie etc. In plus, achizitionarea serviciilor ROMEXPO se va putea realiza online.
Utilizarea internetului mobil va deveni inevitabila si obligatorie pana in 2020 pentru domeniul targurilor si expozitiilor, astfel ca toamna acestui an va prilejui lansarea aplicatiilor pentru telefoanele smartphone, ce vor cuprinde principalele informatii despre targuri.
Ramanand tot in sfera internetului, retelele social media vor contribui activ la modalitatea in care companiile si oamenii interactioneaza, iar utilizarea corecta a acestora va oferi informatii pretioase despre perceptia consumatorilor asupra evenimentelor unei organizatii. Targurile ROMEXPO sunt comunicate continuu si in mod constructiv prin intermediul retelelor de socializare, atragand astfel un alt tip de public in cadrul manifestarilor organizate.
In cadrul aceluiasi studiu se mai mentioneaza faptul ca centrele expozitionale trebuie sa se indrepte spre utilizarea surselor regenerabile de energie, contrbiuind astfel la protejarea planetei si la reducerea costurilor. Din aceasta vara, trei dintre salile de conferinta ROMEXPO beneficiaza de climatizare cu ajutorul pompelor de caldura geotermale.
"Suntem in permanenta in cautarea celor mai bune si inovative servicii, iar urmarirea si alinierea la cerintele internationale in domeniu este un prim pas spre implementarea acestui deziderat. In cadrul ROMEXPO, fie ca vorbim despre expozanti sau despre vizitatori, orice tip de solicitare isi va gasi rezolvarea, iar indreptarea atentiei spre noi zone de comunicare si spre programe care sa faciliteze accesul la informatii calitative sunt demersuri care vin in sprijinul partenerilor nostri” declara Mariana Suciu, Director General, ROMEXPO S.A.
Toamna va debuta la ROMEXPO cu organizarea celui mai mare eveniment destinat domeniului mobile, Targul BIFE - SIM, urmat fiind de Expozitia Internationala pentru Echipament Militar - EXPOMIL, precum si de Targurile COSMETICS BEAUTY HAIR si MODEXPO.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut