Crin Antonescu: Niels Schnecker va fi directorul meu de campanie electorala pentru alegerile prezidentiale din 2014
Data publicarii: 28-06-2013 | PoliticaPrezentatorul si analistul Niels Schnecker va fi directorul de campanie electorala al presedintelui PNL, Crin Antonescu, pentru alegerile prezidentiale din 2014, informeaza un comunicat remis vineri AGERPRES.
"I-am facut propunerea lui Niels Schnecker de a fi directorul meu de campanie electorala pentru prezidentialele din 2014, dupa o indelunga si atenta observatie a discursului sau ca om de televiziune, consultant in domeniul afacerilor si analist politic. M-am convins asupra autenticitatii mesajului sau, am vazut ca nu este doar un om de televiziune platit sa livreze continut editorial, ci dimpotriva, Niels Schnecker crede cu convingere in mesajul transmis zilnic in ultimii ani la tv si in necesitatea unei schimbari in sistemul politic romanesc. Iar eu de astfel de oameni am nevoie - integri, onesti si determinati sa lupte pana vom castiga nu doar alegerile prezidentiale, ci dreptul romanilor de a avea un trai mai bun in tara aceasta", declara Crin Antonescu, conform sursei citate.
In comunicat se arata ca presedintele PNL i-a adresat omului de televiziune aceasta propunere ca urmare a compatibilitatii viziunilor politice si a succeselor inregistrate de Niels Schnecker in campaniile electorale desfasurate in Statele Unite ale Americii.
"Desi nu este un membru al PNL, convingerile lui Niels Schnecker coincid cu valorile Uniunii Social Liberale. Si in acest sens, cred ca, pentru elaborarea unei strategii puternice si eficiente, avem nevoie de viziunea externa si experienta vasta a domnului Schnecker in problemele critice si cronice ale sistemului politic si economic. In plus, avem nevoie de viziunea sa occidentala si de experienta si succesele sale, mai putin stiute publicului larg, inregistrate in cadrul campaniilor electorale din SUA", completeaza liderul liberal.
Potrivit sursei citate, in perioada 1980-2008, Niels Schnecker a participat la organizarea a peste zece campanii electorale in Statele Unite ale Americii, dintre care sapte pentru cursa prezidentiala.
Ca urmare a numirii sale in functia de director de campanie electorala, Niels Schnecker incheie la sfarsitul acestei luni colaborarea cu postul de televiziune Antena3.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut