Groupama Asigurari lanseaza doua noi servicii asociate Asigurarii de Locuinta cu Extra Acoperiri
Data publicarii: 02-07-2013 | Finante-BanciGroupama Asigurari a lansat sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviiciilor oferite clientilor, sub umbrela Colectiei de avantaje Groupama. Primele avantaje ale colectiei sunt asimilate Asigurarii Locuintei cu Extra Acoperiri respectiv Autoconstatarea, Serviciul de reparatii de urgenta si Garantia pentru serviciul de autoconstatare.
Autoconstatarea
Autoconstatarea este o procedura simplificata a constatarii pagubelor din locuinta. Ea poate fi facuta direct de catre proprietari sau chiriasi, cu un apel telefonic la Alo Groupama, cateva fotografii si documentele necesare trimise prin e-mail.
In cazul unui incident care genereaza o dauna in locuinta, asiguratii Groupama au de facut 3 pasi simpli:
- fotografiaza dauna,
- suna la Centrul de Relatii Clienti Alo Groupama (tel. 0374 110 110),
- trimit informatiile pe e-mail.
Daca, valoarea daunei se incadreaza in limita maxima de 2.000 de lei, iar clientul este de acord cu despagubirea, in maximum 72 de ore de la acordul sau, acesta va primi banii.
Reparatiile de urgenta
In cazul in care avariile din locuinta au caracter de urgenta, iar acestea nu permit folosirea in conditii de siguranta a locuintei, Groupama trimite in maximum 4 ore un specialist care sa le remedieze.
Garantia
Daca angajamentul de plata in 72 de ore nu poate fi respectat, clientul va primi un card cadou in valoare de 100 de lei, pe care il poate folosi la orice cumparaturi doreste.
Calitatea serviciilor oferite clientilor reprezinta o prioritate strategica pentru Groupama Asigurari si o axa prioritara de dezvoltare. Asigurarea continuitatii activitatii clientilor este insasi misiunea asiguratorului, iar trecerea de la actul despagubirii la modul in care acesta se desfasoara, simplu, prompt si onest, este un pas natural.
Lansarea noilor beneficii este insotita de o ampla campanie de comunicare: TV, radio si online. Spoturile TV - "Inundatia” si "Scurtcircuitul” - reprezina elementul central al campaniei si vorbesc despre simplitatea cu care clientii Groupama Asigurari pot gestiona o dauna produsa in locuinta: "Cand neprevazutul te loveste, loveste-l inapoi. Ramai relaxat si... fa-i o poza!"
"Lansarea noii campanii de comunicare Groupama Asigurari marcheaza un moment important in pozitionarea companiei pe piata din Romania, si astfel se face trecerea din sfera promisiunilor in cea a angajamentelor si garantiilor asociate acestora. Vom continua dezvoltarea de noi servicii sub umbrela Colectiei de avantaje Groupama Asigurari, sub semnul simplificarii si al continuitatii pentru clientii nostri”, a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing si Comiunicare in cadrul Groupama Asigurari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut