Groupama Asigurari lanseaza doua noi servicii asociate Asigurarii de Locuinta cu Extra Acoperiri

Data publicarii: 02-07-2013 | Finante-Banci

Groupama Asigurari a lansat sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviiciilor oferite clientilor, sub umbrela Colectiei  de avantaje Groupama. Primele avantaje ale colectiei sunt asimilate Asigurarii Locuintei cu Extra Acoperiri respectiv Autoconstatarea, Serviciul de reparatii de urgenta si Garantia pentru serviciul de autoconstatare. 

Autoconstatarea

Autoconstatarea este o procedura simplificata a constatarii pagubelor din locuinta. Ea poate fi facuta direct de catre proprietari sau chiriasi, cu un apel telefonic la Alo Groupama, cateva fotografii si documentele necesare trimise prin e-mail.

In cazul unui incident  care genereaza o dauna in locuinta, asiguratii Groupama au de facut 3 pasi simpli:

  1. fotografiaza dauna, 
  2. suna la Centrul de Relatii Clienti Alo Groupama (tel. 0374 110 110),
  3. trimit informatiile pe e-mail.

Daca, valoarea daunei se incadreaza in limita maxima de 2.000 de lei, iar clientul este de acord cu despagubirea, in maximum 72 de ore de la acordul sau, acesta va primi banii.

Reparatiile de urgenta

In cazul in care avariile din locuinta au caracter de urgenta, iar acestea nu permit folosirea in conditii de siguranta a locuintei, Groupama trimite in maximum 4 ore un specialist care sa le remedieze.

Garantia 

Daca angajamentul de plata in 72 de ore nu poate fi respectat, clientul va primi un card cadou in valoare de 100 de lei, pe care il poate folosi la orice cumparaturi doreste. 

Calitatea serviciilor oferite clientilor reprezinta o prioritate strategica pentru Groupama Asigurari si o axa prioritara de dezvoltare. Asigurarea continuitatii activitatii clientilor este insasi misiunea asiguratorului, iar trecerea de la actul despagubirii la modul in care acesta se desfasoara, simplu, prompt si onest, este un pas natural. 

Lansarea noilor beneficii este insotita de o ampla campanie de comunicare: TV, radio si online. Spoturile TV - "Inundatia” si "Scurtcircuitul” - reprezina elementul central al campaniei si vorbesc despre simplitatea cu care clientii Groupama Asigurari pot gestiona o dauna produsa in locuinta: "Cand neprevazutul te loveste, loveste-l inapoi. Ramai relaxat si... fa-i o poza!" 

 "Lansarea noii campanii de comunicare Groupama Asigurari marcheaza un moment important in pozitionarea companiei pe piata din Romania, si astfel se face trecerea din sfera promisiunilor in cea a angajamentelor si garantiilor asociate acestora. Vom continua dezvoltarea de noi servicii sub umbrela Colectiei de avantaje Groupama Asigurari, sub semnul simplificarii si al continuitatii pentru clientii nostri”, a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing si Comiunicare in cadrul Groupama Asigurari. 


Ultimele stiri pe BankNews.ro: