Gothaer si-a schimbat strategia si mizeaza pe vanzarile prin angajati proprii si brokeri

Data publicarii: 10-07-2013 | Finante-Banci

Gothaer (fosta Platinum), companie detinuta de asiguratorul german cu acelasi nume, a redus cu 20% numarul agentiilor de vanzari anul trecut, pana la 789 de persoane, potrivit raportului anual al companiei. Numarul angajatilor care se ocupa de distributia produselor de asigurare a crescut in paralel de peste patru ori si a ajuns la 89 de persoane. Acestia reprezentau la sfarsitul anului trecut mai mult de jumatate din totalul salariatilor permanenti ai asiguratorului.

Pe de alta parte, compania a incheiat o serie de parteneriate cu societatile de brokeraj, numarul intermediatilor urcand de patru ori anul trecut, pana la 321. Totodata, nemtii si-au restrans numarul punctelor de lucru cu 28 de unitati, iar la sfarsitul anului trecut asiguratorul opera prin intermediul a 3 sucursale, 2 agentii si 166 de puncte de lucru. Gothaer a raportat o pierdere de 8,3 milioane de lei in 2012, rezultatul negativ fiind cauzat in principal de cheltuielile cu investitiile.

Valoarea totala a activelor detinute de asigurator pe piata locala a urcat anul trecut cu aproximativ 80% si s-a situat la 58 mil. lei. Asiguratorul avea la sfarsitul lunii decembrie depozite bancare de 16,7 mil. lei si titluri de stat de 1,4 mil. lei. Compania a anuntat la inceputul anului ca va aloca aproximativ 8 mil. euro in 2013 pentru dezvoltare, investitiile pentru urmatorii trei ani pentru extinderea retelei teritoriale, dezvoltarea de noi produse si personal, urmand sa ajunga la 15 mil. euro.

Sursa: ZF.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: