ANAT: Agentiile de turism nu cresc preturile vacantelor de la 15 iulie
Data publicarii: 16-07-2013 | TurismAgentiile de turism membre ale Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT) nu cresc preturile vacantelor pe litoral de la 15 iulie, se arata intr-un comunicat al ANAT, remis luni AGERPRES.
,,Pentru a veni in sprijinul publicului consumator de vacante din Romania, preturile au fost negociate cu hotelierii inca de anul trecut si sunt publicate din octombrie 2012 in cataloagele si pe site-urile agentiilor, fiind garantate de agentiile de turism pentru intreg sezonul', se precizeaza in comunicatul ANAT.
Cresterile de preturi pe litoral sunt valabile, in luna iulie, pentru turistii care platesc direct la receptia hotelului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut