CEC Bank introduce tokenul sub forma de card bancar cu PIN si afisaj electronic
Data publicarii: Astazi, 07-08-2013 | Finante-BanciUrmarind strategia bancii de diversificare si imbunatatire continua a portofoliului de produse si servicii dedicate persoanelor fizice si juridice, CEC Bank introduce tokenul sub forma de card bancar cu 12 butoane. Noul dispozitiv foloseste tehnologie de ultima generatie in domeniu si faciliteaza accesul rapid si sigur al clientilor in aplicatia de internet banking a bancii.
Avand dimensiunile unui card bancar obisnuit, acest token poseda elemente de design modern - afisaj cu jet de cerneala, butoane tactile - si include o baterie cu durata de viata de peste trei ani. Cu ajutorul codurilor generate de acest dispozitiv este posibila atat autentificarea clientilor, cat si semnarea tranzactiilor la nivelul platformei de Internet Banking oferit de CEC Bank.
"Prin introducerea acestui dispozitiv, CEC Bank marcheaza o noua etapa in evolutia serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Ne dorim ca tokenul sub forma de card bancar sa fie un instrument modern de autentificare, usor de folosit si transportat de catre clientii nostri", a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Serviciul Internet Banking CEConline ofera atat clientilor persoane fizice, cat si persoanelor juridice accesul facil la o gama larga de operatiuni bancare (plati interne si externe, intra si interbancare, constituire depozite, schimburi valutare la curs ferm si curs negociat, vizualizari rapoarte: solduri, istoric operatiuni, situatie financiara etc), clientii beneficiind si de urmatoarele avantaje:
- costuri mai mici per tranzactie, prin practicarea de comisioane reduse cu 30% fata de cele percepute in unitatile bancii;
- acces permanent in tara si in strainatate la fondurile proprii existente in conturile in lei sau valuta deschise la CEC Bank;
- siguranta sporita a tuturor tranzactiilor, operatiunile realizate prin CEConline beneficiind de acelasi grad de protectie ca si sistemul informatic al bancii;
- comoditate, confort, economie de timp, evitandu-se deplasare la banca si asigurandu-se reducerea considerabila a timpului de procesare;
- mobilitate, garantata de accesul realizat prin orice legatura internet.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile bancii pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Fotografii ale noului dispozitiv oferit de CEC Bank pot fi descarcate accesand link-ul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut