Retailul online din Romania a crescut cu 141 la suta, in primele sapte luni din 2013

Data publicarii: 14-08-2013 | Afaceri
Vanzarile in domeniul retailului online din Romania s-au majorat, in primele sapte luni ale anului, cu 141%, iar valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost 45 de euro, in scadere cu 30,76%, comparativ cu aceeasi perioada din 2012, potrivit unui raport publicat, marti, de PayU, lider pe piata de plati online.

Astfel, in intervalul ianuarie-iulie 2013, cresterea de 141% a vanzarilor online s-a datorat, in principal, segmentului Fashion, care continua sa fie domeniul-vedeta, cu o evolutie de 450%, fata de anul trecut. De asemenea, printre segmentele cu rezultate pozitive se afla cel de IT&C (+83%) si al cadourilor (+70%).

Conform sursei citate, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost, in primele sapte luni din anul curent, de 45 de euro, in comparatie cu valoarea de 65 de euro din urma cu un an (-30,76%).

Raportul a fost efectuat pe baza analizei valorii totale a produselor comandate din magazinele din retail ce colaboreaza cu PayU. In categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeaza carti, produse electronice si electrocasnice, IT&C, flori, jucarii, cadouri, confectii, dar si alte produse.

PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.

In Romania, compania este lider pe piata de plati online, cu peste 2,8 milioane de tranzactii procesate in 2012, in valoare de 176,4 milioane de euro si o cota de 80% din volumul total al Romcard.

Sursa: Agerpres.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro: