Retailul online din Romania a crescut cu 141 la suta, in primele sapte luni din 2013
Data publicarii: 14-08-2013 | AfaceriVanzarile in domeniul retailului online din Romania s-au majorat, in primele sapte luni ale anului, cu 141%, iar valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost 45 de euro, in scadere cu 30,76%, comparativ cu aceeasi perioada din 2012, potrivit unui raport publicat, marti, de PayU, lider pe piata de plati online.
Astfel, in intervalul ianuarie-iulie 2013, cresterea de 141% a vanzarilor online s-a datorat, in principal, segmentului Fashion, care continua sa fie domeniul-vedeta, cu o evolutie de 450%, fata de anul trecut. De asemenea, printre segmentele cu rezultate pozitive se afla cel de IT&C (+83%) si al cadourilor (+70%).
Conform sursei citate, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost, in primele sapte luni din anul curent, de 45 de euro, in comparatie cu valoarea de 65 de euro din urma cu un an (-30,76%).
Raportul a fost efectuat pe baza analizei valorii totale a produselor comandate din magazinele din retail ce colaboreaza cu PayU. In categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeaza carti, produse electronice si electrocasnice, IT&C, flori, jucarii, cadouri, confectii, dar si alte produse.
PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.
In Romania, compania este lider pe piata de plati online, cu peste 2,8 milioane de tranzactii procesate in 2012, in valoare de 176,4 milioane de euro si o cota de 80% din volumul total al Romcard.
Sursa: Agerpres.ro.
Astfel, in intervalul ianuarie-iulie 2013, cresterea de 141% a vanzarilor online s-a datorat, in principal, segmentului Fashion, care continua sa fie domeniul-vedeta, cu o evolutie de 450%, fata de anul trecut. De asemenea, printre segmentele cu rezultate pozitive se afla cel de IT&C (+83%) si al cadourilor (+70%).
Conform sursei citate, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost, in primele sapte luni din anul curent, de 45 de euro, in comparatie cu valoarea de 65 de euro din urma cu un an (-30,76%).
Raportul a fost efectuat pe baza analizei valorii totale a produselor comandate din magazinele din retail ce colaboreaza cu PayU. In categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeaza carti, produse electronice si electrocasnice, IT&C, flori, jucarii, cadouri, confectii, dar si alte produse.
PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.
In Romania, compania este lider pe piata de plati online, cu peste 2,8 milioane de tranzactii procesate in 2012, in valoare de 176,4 milioane de euro si o cota de 80% din volumul total al Romcard.
Sursa: Agerpres.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut