La implinirea a 16 ani de prezenta pe piata romaneasca, ING lanseaza UNA, o asigurare de viata dedicata femeilor

Data publicarii: 20-08-2013 | Finante-Banci

In 2013, ING Asigurari de Viata marcheaza implinirea a 16 ani de prezenta pe piata romaneasca.

UNA este prima asigurare de viata special construita pentru femei, si imbina o componenta de protectie financiara cu una de investitii. Componenta de protectie acopera diagnosticarea cancerului, reconstructia mamara dupa mastectomie in urma cancerului, invaliditatea si decesul din orice cauza.

Clientele beneficiaza de avantaje suplimentare, precum optiunea de intrerupere a platii primelor pentru sase luni, returnarea la finalul contractului a 30% din primele platite in absenta evenimentelor asigurate si acces la o comunitate online dedicata. 

ING Asigurari de Viata lanseaza UNA, o asigurare de viata conceputa special pentru femei, care imbina protectia financiara cu o componenta de investitii si ofera beneficii suplimentare pe toata durata contractului. Astfel, in premiera pentru piata romaneasca a asigurarilor de viata, ING a construit si propune femeilor o asigurare ce ofera atat sustinere financiara pentru situatiile dificile pe care nu le pot controla si care le pot perturba echilibrul din viata de zi cu zi, cat si un instrument flexibil de investitii si o experienta completa a ceea ce inseamna relatia cu o companie de asigurari. 

"Atat in sediul central cat si in forta de vanzare, echipa ING Asigurari de Viata e formata in proportie de 75% din femei, astfel ca intreaga cultura organizationala sustine dorinta noastra de a oferi un produs special acestui segment. Pornind de aici, pe baza studiilor pe care le-am realizat, am constatat ca exista un segment important de femei care, desi manifesta o nevoie reala de protectie financiara, nu dispune in piata de nicio asigurare de viata adaptata nevoilor specifice. Este un public pe care il estimam la aproape 130.000 de persoane, si care creste, format din acele femei puternice, ambitioase, cu familie si cariera, care ii sustin financiar pe cei dragi, nu se rezuma sa viseze, ci fac lucrurile prin propria vointa si reusesc intr-o lume fara a-si pierde insa feminitatea. Am decis sa fim proactivi si le-am intrebat prin intermediul unui studiu calitativ online ce isi doresc, ce le sperie si cum le putem ajuta. Astfel am ajuns sa cream UNA de la ING, o asigurare de viata care imbina protectia financiara pentru situatiile ce le-ar putea impiedica sa isi puna in aplicare planurile de viitor, un instrument de investitii dar si beneficii si experiente speciale”, a declarat Marius Popescu, Membru al Consiliului de Administratie si Director General ING Asigurari de Viata (in curs de aprobare de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara).

Concret, componenta de protectie acopera principalele vulnerabilitati exprimate de publicul tinta: diagnosticarea cancerului, inclusiv in fazele incipiente, reconstructia mamara dupa mastectomie in urma cancerului, invaliditatea si decesul din orice cauza. Durata contractului este fixa, de 10 ani, iar suma asigurata se stabileste de catre client si poate varia intre 30.000 si 400.000 de lei. 

Daca riscurile asigurate se produc, ING plateste beneficiarilor indemnizatia calculata in functie de suma asigurata aleasa, ce poate fi folosita pentru acoperirea tratamentelor medicale (in cazul aparitiei cancerului, chiar din stadiile incipiente), a recuperarii sau pentru mentinerea independentei financiare in cazul invaliditatii din boala sau accident (in aceste situatii beneficiarul asigurarii este chiar persoana asigurata) sau pentru sustinerea financiara a celor dragi, in cazul decesului (situatie in care beneficiarii sunt persoane desemnate de contractant). In cazul decesului survenit din accident, suma asigurata platita de ING beneficiarilor se dubleaza. 

Daca pana la sfarsitul contractului nu se produce niciunul dintre evenimentele asigurate, ING ramburseaza clientului 30% din valoarea primelor platite pentru protectie. 

In plus, pe parcursul contractului, persoana contractanta are posibilitatea de a intrerupe plata primelor de asigurare pentru o perioada cumulata de sase luni (fractionat pe mai multe intervale sau integral), continuand sa fie in aceasta perioada acoperita pentru toate riscurile asigurate si, astfel, protejata financiar. 

UNA reprezinta, de asemenea, un instrument ce permite acumularea financiara pentru realizarea planurilor pe termen lung, prin componenta de investitie pe care o include. Primele pentru componenta de investitii nu sunt insa obligatorii si pot fi platite oricand pe durata contractului. Alaturi de aceasta, taxele comparabile cu cele aferente subscrierii intr-un fond mutual diferentiaza UNA de alte asigurari de viata cu componenta de investitie. 

De exemplu, o clienta in varsta de 35 de ani care incheie o polita de asigurare UNA de la ING pentru o suma asigurata de 100.000 lei, plateste lunar pentru componenta de protectie 154 de lei. In cazul in care este diagnosticata cu cancer, ea primeste de la ING suma asigurata de 100.000 de lei sau 20.000 de lei pentru fiecare diagnosticare cu un carcinom in situ. Daca este necesara reconstructia mamara dupa masectomie in urma cancerului, ING plateste clientei 20.000 de lei (20% din suma asigurata, o singura data pe durata contractului). In cazul incadrarii in grad de invaliditate, clienta primeste maxim 100% din suma asigurata, in functie de gradul de invaliditate. In situatia decesului, ING plateste beneficiarilor desemnati 100.000 de lei daca acesta survine din imbolnavire sau 200.000 de lei daca survine din accident, la care se adauga valoarea contului de investitii. Daca pana la sfarsitul contractului clienta nu face nicio solicitare de despagubire, ea va primi inapoi 5.544 lei, respectiv 30% din primele platite pentru componenta de protectie. Daca, in plus, alege sa aloce separat pentru contul de investitii 300 de lei in fiecare luna, la finalul celor 10 ani de contract va acumula 45.166 lei (folosind un scenariu prudent si luand in calcul o alocare de 100% in fondul Mixt 50. Suma nu este garantata, ci depinde de randamentul fondurilor alese de catre client). 

Dincolo de beneficiile financiare, UNA ofera avantaje suplimentare pe toata durata contractului si o experienta completa a ceea ce inseamna relatia pe termen lung cu o companie de asigurari. Astfel, pentru a asigura flexibilitate si rapiditate maxime, toate informatiile despre contract sunt disponibile in cadrul MyING (portalul integrat prin care clientii pot afla informatii despre toate contractele de pensii private obligatorii, facultative si asigurari de viata pe care le detin la ING), unde pot fi realizate si tranzactii online. Plata primelor se poate realiza prin MyING, prin debitare directa, cu ordin de plata din cont deschis la orice banca din Romania, prin serviciul HomeBank, multimatele sau Serviciul Plati Expres de la ING. Pe parcursul contractului, clientii pot face oricand schimbari in privinta sumei asigurate, a beneficiarilor sau modalitatilor de plata. In plus, ING va crea o comunitate online dedicata femeilor. 

"Prin lansarea UNA, marcam si cel de-al 16-lea an de prezenta ING Asigurari de Viata pe piata din Romania, un an in care am continuat sa anticipam asteptarile clientilor nostri pentru a le oferi servicii de o calitate ridicata si o paleta completa de beneficii relevante. Ne pastram si pentru viitor angajamentul pe care ni l-am asumat de a participa la dezvoltarea pietei de asigurari de viata si a investi pentru o activitate eficienta si un parteneriat pe termen lung cu clientii nostri”, declara Marius Popescu. 

Concret, de la inceputul anului 2013, ING a desfasurat mai multe initiative in premiera pe piata de asigurari de viata din Romania, pentru cresterea beneficiilor oferite clientilor (functionalitati noi in cadrul portalului MyING, pentru tranzactionare si plati online), cat si cresterea profesionalismului fortei de vanzari (Sales Force Academy, un program construit dupa modelul programelor internationale de master, ce se adreseaza celor 1.650 de consultanti financiari si 200 de manageri ai ING Asigurari de Viata), dezvoltarea canalelor de distributie (Vita Protect, prima asigurare de viata vanduta online prin intermediul serviciului Homebank al ING Bank) si crearea brandului de angajator (ING Welcome, care combina elemente specifice culturii organizationale proprii si asteptarile potentialilor candidati).


Ultimele stiri pe BankNews.ro: