Real Hypermarket va investi 400 milioane euro in Romania pana in 2008

Data publicarii: 08-11-2006
Real Hypermarket Romania si "galeriareal" au dezvoltat un concept inovativ prin care  ofera noi oportunitati pentru companiile nationale si internationale interesate in a-si dezvolta afacerile in locatii prestigioase si bine plasate, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Cautam parteneri care sa se implice intr-un proiect in plina dezvoltare cu totul nou si modern. Parteneri care sunt in cautarea unor locatii cu notorietate, in vecinatatea unor branduri puternice. Venim in intampinarea dorintei de dezvoltare a partenerilor nostri, prin furnizarea mai multor locatii in care afacerile lor din domeniul retail-ului sa poata cunoaste succesul", a declarat John Rix, Director General al real,- Hypermarket Romania.

real,- Hypermarket a intrat pe piata din Romania in 2005. In urma cu opt luni, real,- a deschis primul magazin in Timisoara. Astazi, alte trei locatii sunt functionale in importante centre economice din tara (Constanta, Oradea si Sibiu). Pana la finalul lui 2008, real,- va avea in toata tara 21 de magazine, iar totalul investitiilor pe piata romaneasca de retail va depasi suma de 400 de milioane de euro.

Apartinand METRO Group, al treilea mare retailer la nivel mondial, conceptul hipermarketului real,- aduce succesul deoarece combina accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spatiului, structura clara a gamei de produse si un sortiment cuprinzator la preturi competitive. Intr-un spatiu de vanzari cu suprafata de 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului real,- si spatiu de galerie care variaza  intre 5000 si 15.000 de metri patrati in functie de locatie, clientul gaseste rapid si cu usurinta toate produsele de uz cotidian, de la mancare, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte jucarii etc. Galeria din fata hypermarketului real,- ofera o serie de posibilitati care vin in completarea gamei sortimentale a hypermarketului si cresc atractivitatea fiecarei locatii.  


Reprezentanti ai real,- Hypermarket si "galeriareal" au prezentat audientei strategia de extindere a retelei de hypermarketuri real,- si oportunitatile create pentru partenerii care doresc sa se alature acestui concept numit "galeriareal". Dl. John Rix a subliniat in timpul prezentarii ca "real,- are deja o strategie de extindere foarte dinamica. Suntem pregatiti sa devenim mai buni, mai rapizi, mai puternici. Suntem pregatiti sa devenim numarul unu pe piata romaneasca de retail pe segmentul de hipermarket. Alaturi de noi "galeriareal", care ofera tuturor magazinelor servicii si administrare de cea mai buna calitate, reprezinta  o oportunitate excelenta pentru toti cei care vor sa creasca rapid, o data cu noi."

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: