In aceasta toamna, MasterCard indeamna romanii sa scape de ghiseism pentru a face loc unor obiceiuri mai bune
Data publicarii: 03-09-2013 | Finante-Banci
- Campania este realizata in colaborare cu Cosmote, Orange si Vodafone
- Abonatii Cosmote, Orange si Vodafone care platesc facturile online, cu carduri MasterCard sau Maestro, intra automat in tombola MasterCard, pentru 130 de premii
- Campania se deruleaza pana pe 30.11.2013
MasterCard lanseaza un nou concept de promovare a platilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri si realitatile pietei romanesti. Dezvoltata in parteneriat cu principalii operatori de telefonie mobila - Cosmote, Orange si Vodafone - si cu sprijinul procesatorilor de plati, Netopia mobilPay si PayU, campania sta sub sloganul "Scapa de ghiseism!” si vizeaza raspandirea obiceiului de plata online a facturilor. In prezent, in Romania, aceasta inregistreaza valori cu mult sub media europeana.
"Aproape jumatate dintre romani au conexiune la internet si chiar mai multi, carduri bancare, dar numarul celor care isi platesc facturile online este inca foarte mic, cu toate ca majoritatea furnizorilor de utilitati au dezvoltat aceasta optiune, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Gradul redus de adoptie, credem noi, se datoreaza unui singur lucru - puterii obisnuintei.”
In cadrul campaniei, platile de abonamente, efectuate online cu carduri MasterCard sau Maestro, pe site-urile operatorilor parteneri, intra in tragerea la sorti pentru 130 de premii. Acestea constau in 100 de biciclete pliabile si 30 de tablete Samsung Note, in valoare totala de 127.750 de lei.
"E adevarat ca obiceiurile se formeaza in timp si se schimba greu, insa mizam pe faptul ca imboldul campaniei va convinge multi oameni sa-si plateasca prima data facturile online si sa constate cat de simplu, sigur si rapid este. Ne asumam, impreuna cu partenerii nostri, rolul de promotori ai platilor online de facturi, stiind ca, odata testate personal, acestea isi gasesc rapid loc in stilul nostru actual de viata”, concluzioneaza reprezentantul MasterCard.
Detalii despre promotie si regulamentul acesteia sunt disponibile pe site-ul www.mastercard.ro/ghiseism.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut