Serviciul de Internet Banking - Garanti Online, in crestere anul acesta: 20 la suta mai multi utilizatori si 35 la suta mai multe tranzactii
Data publicarii: 17-09-2013 | Finante-BanciTendintele arata ca in viitor utilizatorii de internet banking isi vor conecta profilul de social media la conturile bancare.
Garanti Bank, una dintre cele mai inovatoare si dinamice banci de pe piata locala, a ajuns luna aceasta la peste 82.000 de utilizatori de internet banking. Multi-premiatul serviciu Garanti Online, lansat in urma cu sase ani, si-a marit constant numarul de utilizatori, inregistrand o crestere in medie de 10-20% in ultimii doi ani.
Peste 80% din clientii Garanti Online sunt utilizatori persoane fizice, in timp ce restul de 20% fac parte din segmentele Corporate si IMM.
Numarul total de tranzactii efectuate a crescut, de asemenea, cu peste 35% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut (ianuarie - septembrie), ajungand la 670.000, ceea ce indica o tendinta de crestere a utilizarii serviciilor de online banking.
"In medie, utilizarea serviciilor de internet banking a crescut, comparativ cu anul trecut, dar ramane scazuta, raportat la alte tari europene. In Romania, unele persoane sunt inca reticente in a folosi serviciul de internet banking, invocand nevoia de interactiune umana sau temeri legate de siguranta tranzactiilor. Din 2007, cand am lansat platforma noastra de internet banking, nu ne-am confruntat cu nicio incercare de frauda si nicio amenintare a securitatii. Pentru a asigura nivelul maxim de siguranta pentru clientii sai, Garanti Bank investeste continuu in cele mai noi si mai performante tehnologii”, spune Fatih Arpas, Director Canale Alternative de Distributie & IT in cadrul Garanti Bank.
Cele mai frecvente operatiuni efectuate prin internet banking sunt: transferul de bani, plata facturilor si reincarcarea cartelelor telefonice, schimbul valutar, tranzactiile cu cardul de credit si deschiderea de depozite.
"Pe masura ce tehnologia evolueaza, iar stilul de viata urban ne face sa cautam in permanenta solutii pentru a economisi timp, ponderea tranzactiilor bancare si a comertului ce se desfasoara in mediul online va creste. Vom observa din ce in ce mai multe websiteuri de e-commerce, iar telefoanele mobile si tabletele vor fi din ce in ce mai raspandite.
Odata cu cresterea utilizarii retelelor de socializare, in viitor bancile vor ajunge sa conecteze profilele utilizatorilor cu cele bancare. Managementul relatiilor cu clientii prin intermediul retelelor de socializare va deveni un subiect extrem de interesant in lumea bancara. Toate aceste tendinte internationale vor fi cu siguranta adoptate si in Romania. Ma astept la o crestere semnificativa a folosirii serviciului de internet banking si a altor instrumente de management financiar, online si mobile, in urmatorii 10 ani, in Romania”, adauga Fatih Arpas.
Garanti Bank a fost premiata in iulie 2013 de prestigioasa revista internationala Global Finance cu "Best Consumer Internet Bank in Romania" si "Best in Social Media in CEE Region". Cele doua distinctii au fost acordate in cadrul World's Best Internet Banks Competition 2013".
Garanti Bank, una dintre cele mai inovatoare si dinamice banci de pe piata locala, a ajuns luna aceasta la peste 82.000 de utilizatori de internet banking. Multi-premiatul serviciu Garanti Online, lansat in urma cu sase ani, si-a marit constant numarul de utilizatori, inregistrand o crestere in medie de 10-20% in ultimii doi ani.
Peste 80% din clientii Garanti Online sunt utilizatori persoane fizice, in timp ce restul de 20% fac parte din segmentele Corporate si IMM.
Numarul total de tranzactii efectuate a crescut, de asemenea, cu peste 35% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut (ianuarie - septembrie), ajungand la 670.000, ceea ce indica o tendinta de crestere a utilizarii serviciilor de online banking.
"In medie, utilizarea serviciilor de internet banking a crescut, comparativ cu anul trecut, dar ramane scazuta, raportat la alte tari europene. In Romania, unele persoane sunt inca reticente in a folosi serviciul de internet banking, invocand nevoia de interactiune umana sau temeri legate de siguranta tranzactiilor. Din 2007, cand am lansat platforma noastra de internet banking, nu ne-am confruntat cu nicio incercare de frauda si nicio amenintare a securitatii. Pentru a asigura nivelul maxim de siguranta pentru clientii sai, Garanti Bank investeste continuu in cele mai noi si mai performante tehnologii”, spune Fatih Arpas, Director Canale Alternative de Distributie & IT in cadrul Garanti Bank.
Cele mai frecvente operatiuni efectuate prin internet banking sunt: transferul de bani, plata facturilor si reincarcarea cartelelor telefonice, schimbul valutar, tranzactiile cu cardul de credit si deschiderea de depozite.
"Pe masura ce tehnologia evolueaza, iar stilul de viata urban ne face sa cautam in permanenta solutii pentru a economisi timp, ponderea tranzactiilor bancare si a comertului ce se desfasoara in mediul online va creste. Vom observa din ce in ce mai multe websiteuri de e-commerce, iar telefoanele mobile si tabletele vor fi din ce in ce mai raspandite.
Odata cu cresterea utilizarii retelelor de socializare, in viitor bancile vor ajunge sa conecteze profilele utilizatorilor cu cele bancare. Managementul relatiilor cu clientii prin intermediul retelelor de socializare va deveni un subiect extrem de interesant in lumea bancara. Toate aceste tendinte internationale vor fi cu siguranta adoptate si in Romania. Ma astept la o crestere semnificativa a folosirii serviciului de internet banking si a altor instrumente de management financiar, online si mobile, in urmatorii 10 ani, in Romania”, adauga Fatih Arpas.
Garanti Bank a fost premiata in iulie 2013 de prestigioasa revista internationala Global Finance cu "Best Consumer Internet Bank in Romania" si "Best in Social Media in CEE Region". Cele doua distinctii au fost acordate in cadrul World's Best Internet Banks Competition 2013".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut