Patru zile dedicate cosmeticelor si modei, intre 26 si 29 septembrie la ROMEXPO
Data publicarii: 25-09-2013 | AfaceriFinalul lunii septembrie aduce la ROMEXPO doua manifestari special create pentru doamne si domnisoare. Cosmetice si produse de ingrijire corporala, textile, imbracaminte, incaltaminte - si multe altele vor fi de gasit in cadrul COSMETICS BEAUTY HAIR - Expozitia Internationala de produse si echipamente pentru cosmetica, ingrijire corporala si coafura si MODEXPO - Expozitia Internationala de tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte si marochinarie, accesorii; evenimente ce se vor desfasura in perioada 26 - 29 septembrie 2013.
Reunind 200 de companii din Romania si din strainatate, pe o suprafata de aproximativ 10.000 de metri patrati, COSMETICS BEAUTY HAIR si MODEXPO vor prezenta vizitatorilor nenumarate produse provenind din Bulgaria, China, Etiopia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Italia, Kenya, Moldova, Pakistan, Polonia, Spania, Turcia si Ungaria.
Numarul mare de expozanti, produsele si serviciile prezentate, din ce in ce mai variate, vor transforma editiile din acest an ale COSMETICS BEAUTY HAIR si MODEXPO in evenimente ce cu siguranta isi vor uimi publicul.
Punctul forte al expozitiilor il reprezinta tematica variata, multitudinea de produse prezentate, tarile de provenienta dar si numeroasele evenimente conexe ce vor avea loc in paralel cu activitatea expozitionala.
De exemplu, in cadrul COSMETICS BEAUTY HAIR, vizitatorii vor gasi cu siguranta atractive demonstratiile gratuite si seminariile de machiaj profesional, coafura, tratamente faciale si intretinere corporala, concursurile si workshop-urile sustinute de stilisti de renume din tara si din straintate.
Ramanand tot in zona cosmeticelor, in cadrul editiei din acest an a COSMETICS BEAUTY HAIR accentul va fi pus pe produsele bio, sanatate, pe educatie si pe formare profesionala in toate ramurile esteticii. Dintre noutatile evenimentului amintim tehnologiile inovatoare pentru estetica si ingrediente de ultima ora ce contribuie la realizarea unor rezultate spectaculoase in remodelarea corporala prin stimulare celulara, epilare definitiva si reintinerire. In acelasi timp, vizitatorii vor regasi, cu ocazia acestei manifestari, produse organice, aparate profesionale de ultima generatie care asigura rezultate extraordinare pentru lifting facial, tratamente anticelulitice si chiar pachete de tratament de lux.
Tot la capitolul noutati amintim Galeria "Produse fabricate in Romania" realizata in colaborare cu Organizatia Patronala a Industriei Cosmeticelor, ce va insemna un spatiu exclusiv dedicat produselor cosmetice romanesti.
Dintre brandurile prezente, mentionam Farmec, Cosmetic Plant, Pell Amar, Corona, Gerocossen si Star International Med.
In ceea ce priveste MODEXPO, publicul este asteptat cu cele mai noi modele in culori si croieli variate, care vor inveseli sezonul toamna-iarna.
Doamnele si domnisoarele vor fi din nou rasfatate, dar nici domnii nu vor fi uitati. Fie ca vorbim de tinute de zi, de ocazie sau echipamente sportive, MODEXPO este locul ideal pentru reinnoirea garderobei.
Un aspect important de retinut, pentru vizitatorii ambelor evenimente, il reprezinta preturile promotionale oferite de expozanti doar pe perioada targurilor.
In aceeasi perioada la ROMEXPO va mai avea loc si Targul de Produse Traditionale.
Programul de vizitare al expozitiilor este urmatorul:
- * 26.09.2013 - 28.09.2013 intre orele 10:00 - 18:00.
- * 29.09.2013, intre orele: 10:00 - 16:00.
Pret bilet de intrare: 15 lei
Pentru detalii despre manifestari si programul evenimentelor conexe, accesati:
www.expocosmetics.ro www.modexpo.ro
Va asteptam!
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut