Credit Europe Bank lanseaza o noua campanie CardAvantaj pentru comerciantii din afara retelei de parteneri
Data publicarii: 26-09-2013 | Finante-Banci2 sau 3 rate pentru cumparaturile facute in orice supermarket sau in magazinele de imbracaminte, in afara retelei de parteneri Credit Europe Bank
Credit Europe Bank a lansat in aceasta luna campania "CardAvantaj, indiferent de ipostaza!” destinata utilizatorilor celui mai popular card de credit pentru cumparaturi in rate fara dobanda. Pana pe 15 noiembrie cei care detin CardAvantaj isi pot achita prin 2 sau 3 rate cumparaturile realizate in orice supermarket sau de la orice magazin de imbracaminte, din afara retelei de parteneri Credit Europe Bank.
"Am lansat noua campanie CardAvantaj pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor preocupati de inceperea anului scolar sau universitar si dornici sa-si schimbe sau sa-si innoiasca garderoba in aceasta toamna. Pana pe 15 noiembrie, posesorii de CardAvantaj isi pot achita astfel cumparaturile cu valoare cuprinsa intre 50 si 150 de lei in 2 rate iar cele de peste 150 lei in 3 rate, chiar si in afara retelei noastre de parteneri”, a declarat Mert Kaftanoglu, Head of Portfolio Management la Credit Europe Bank.
Aceasta campanie se adauga demersurilor recente ale bancii de a oferi posesorilor de CardAvantaj beneficiile achizitiei in rate si in cadrul magazinelor din afara retelei. In continuare, Credit Europe Bank ofera pana la 24 rate pentru cumparaturile facute in cea mai extinsa retea locala de comercianti parteneri.
Pentru mai multe detalii despre CardAvantaj si despre comerciantii parteneri puteti accesa www.cardavantaj.ro. Clientii au la dispozitie si serviciul CEBLine apelabil din reteaua Romtelecom la numarul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice retea, la numarul 0750.000.000 (tarif normal).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall