Platile contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass aduc premii instant in hipermarketurile cora
Data publicarii: 03-12-2013 | Finante-Banci• Campania se deruleaza pana la sfarsitul anului
• Toate tranzactiile contactless realizate cu cardurile MasterCard PayPass si Maestro PayPass in hipermarketurile cora sunt premiate pe loc
MasterCard lanseaza o noua campanie, in parteneriat cu hipermarketul cora, prin care sustine platile contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Astfel, orice tranzactie contactless, efectuata in unul dintre cele 10 hipermarketuri cora participante in campanie, este premiata pe loc cu o ciocolata cu lapte, gama BIO NATURE sau cu un pachet de cafea instant, gama cora, la alegerea clientului.
"In 2013, eforturile noastre pe plati contactless s-au concentrat pe cresterea numarului de institutii financiare emitente de carduri MasterCard si Maestro PayPass, cat si pe dezvoltarea retelei de acceptare”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE in cadrul MasterCard. "Prin parteneriatul cu cora, deschidem acceptarea contactless intr-o retea preferata de milioane de clienti, ceea ce va contribui semnificativ la dezvoltarea platilor electronice in Romania. Prin aceasta campanie cu premii instant, dorim sa incurajam clientii cora sa afle mai mult despre platile contactless si sa le utilizeze, fiind convinsi de care acestea le aduc”, a mai spus Gabriel Ghita.
"Toate proiectele pe care le derulam urmaresc sa aduca un nou avantaj pentru clientii nostri, sa le faca mai eficiente si mai placute momentele petrecute la , in hipermarketurile cora”, a spus Marilena Cirsteanu, Responsabil card cora, cora Romania. "Parteneriatul cu MasterCard, care este unul cu ne permite sa venim, inca o data, cu ceva in plus pentru clientii nostri:
posibilitatea de a plati mai rapid si modern, prin cardurile MasterCard si Maestro
PayPass si premii pe loc, pentru energie si buna-dispozitie: ciocolata cu lapte din gama BIO NATURE sau cafea instant, din gama cora.”
Campania vizeaza toate persoanele care detin instrumente bancare emise sub marca MasterCard PayPass sau Maestro PayPass (carduri bancare, ceasuri, stickere, brelocuri, telefoane mobile). La efectuarea tranzactiei, clientul trebuie doar sa apropie cardul de terminalul de plata, iar in cazul platilor mai mici de 100 de lei, clientul nu mai trebuie sa tasteze codul PIN si nici sa semneze chitanta.
Premiile se acorda in limita stocurilor disponibile, pentru toate tranzactiile care indeplinesc conditiile din regulamentul campaniei.
Hipermarket-urile cora care participa la campanie sunt urmatoarele: cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza, cora Alexandriei, cora Arad, cora Cluj-Napoca, cora Drobeta, cora Bacau, cora Constanta Bratianu, cora Ploiesti.
Campania se desfasoara pana la data de 31 decembrie 2013.
Mai multe informatii despre campanie sunt disponibile in regulament, pe site-ul companiei MasterCard, la sectiunea www.mastercard.ro/promotii.
Platile contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass au fost implementate in 56 de tari din toata lumea, dintre care 29 din Europa. Cardurile MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt acceptate la peste 1,2 milioane de locatii ale comerciantilor din toata lumea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall