Carrefour intra cu marca proprie pe piata de textile
Data publicarii: 13-11-2006Carrefour va aduce dupa integrare marca proprie de produse vestimentare Tex si ar putea subcontracta o parte din productia acestor articole unor fabrici de textile din Romania, aflam din Ziarul Financiar. "O parte din produsele din gama proprie Tex se vor realiza in Romania, dupa un caiet de sarcini foarte precis. Urmeaza sa analizam fabricile in acest sens", a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al companiei Carrefour Romania.
Hipermarketurile Carrefour de pe piata locala au listate in prezent mai multe game de produse cu eticheta proprie, printre care marca Nr. 1, care cuprinde cele mai ieftine produse alimentare si non-alimentare din magazine, Carrefour (produse alimentare importate din Franta) si Blue Sky (electronice si electrocasnice), toate avand ca obiective fidelizarea clientilor si acoperirea anumitor segmente de pret.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut