IMM-urile pot testa gratuit, timp de 3 luni, produse si servicii din oferta Bancii Transilvania
Data publicarii: 03-02-2014 | Finante-BanciBanca Transilvania vine cu o abordare noua, in premiera, pentru clientii IMM. Acestia beneficiaza gratuit, incepand cu 1 februarie a.c., timp de 3 luni, de o serie de produse si servicii din oferta Bancii Transilvania.
"Prin aceasta abordare oferim ocazia clientilor IMM sa ne testeze gratuit produsele si serviciile. Iar pentru noi, echipa Banca Transilvania, este un demers prin care demonstram ca suntem o banca locala care crede si sprijina oamenii intreprinzatori, cu solutii pe masura. In 2013, intr-un an plin de provocari, ne-am consolidat cota de piata pe segmentul IMM-urilor, sector pe care l-am sprijinit inclusiv cu finantare. Anul trecut am acordat IMM-urilor nu mai putin de 18.500 de credite noi, in valoare de 5,5 miliarde lei. Tot in 2013, peste 30% din start-up-urile infiintate in Romania au ales sa-si deschida cont la banca noastra”, declara Andrei Dudoiu, Director General Adjunct - Companii in cadrul Bancii Transilvania.
BT a lansat aceasta facilitate atat pentru clientii noi, cat si pentru cei din portofoliu. Acestia pot aplica online, accesand siteul www.totulpentruimm.ro.
IMM-urile care vor sa se numere de acum inainte printre clientii Bancii Transilvania vor beneficia de gratuitate, timp de trei luni de la inrolare, la urmatoarele servicii si produse: gestiunea contului; abonament la BT24 Internet Banking si Mobile Banking; plati in lei prin BT24; plati in lei pentru bilete la ordin si cecuri bancare; incasari in lei; serviciul SMS Alert; POS - fara costuri de mentenanta; de implementare; pentru consumabile si fara comision de administrare; eCommerce - fara comision de inrolare sau de administrare; cardul VISA Business Electron, VISA Business Silver, Visa Business Credit Card si MasterCard Business - fara comision de emitere sau inchidere card. Pentru cardurile de credit business, banca ofera o perioada de gratie de trei luni.
Clientii IMM care lucreaza deja cu Banca Transilvania beneficiaza de gratuitate la cea mai mare parte dintre produsele si serviciile mentionate. Dupa expirarea perioadei de gratuitate, in cazul in care clientii aleg sa utilizeze produsele si serviciile respective, comisioanele BT vor fi cele standard, deja in vigoare. In cazul in care nu se doreste folosirea acestora dupa terminarea campaniei, banca nu percepe niciun cost de renuntare
●"Totul pentru IMM”, prima campanie marca BT din 2014 Banca Transilvania a lansat, cu aceasta ocazie, campania "Totul pentru IMM”, derulata in cele mai importante medii de comunicare: televiziune, online, outdoor etc. Mesajul principal este, in acelasi timp, emotional si angajant, "Pentru ca dai totul, primesti totul”. Acesta se refera la implicarea si daruirea celor care coordoneaza IMM-uri si, pe de alta parte, la oferta bancii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut