Asiguratorul independent CertAsig a terminat 2013 in crestere cu 21 procente si anunta planuri ambitioase pentru 2014
Data publicarii: 11-02-2014 | Finante-BanciStrategia companiei, de a se adresa exclusiv segmentului corporate si de a se axa pe produse specializate de asigurari, cum ar fi asigurarile de garantii, asigurari de bunuri si cele dedicate domeniilor ingineresti, raspunderi civile si asigurari maritime, a generat o crestere substantiala pentru al 4-lea an consecutiv.
CertAsig, una dintre putinele companii independente de asigurari din Romania, a reusit in 2013 o crestere a primelor brute subscrise de 21%, performanta cu mult peste media industriei de asigurari.
Compania a atins un nivel al primelor brute subscrise de 12 milioane de Euro in 2013, fata de 9.9 milioane in 2012.
Desi piata asigurarilor in Romania continua sa stagneze, CertAsig si-a continuat trendul ascendent, fiind printre asiguratorii care au reusit cresteri constante in ultimii 4 ani.
Aceasta performanta, mult peste media pietei estimata la aproximativ 2%, se datoreaza in principal colaborarii cu brokerii parteneri, precum si concentrarii sporite acordate produselor specializate.
Axata exclusiv pe asigurarile destinate segmentului corporate, CertAsig a dezvoltat un portofoliu echilibrat, punand accentul pe clase de asigurare specializate: garantii contractuale, raspunderi civile si asigurari maritime, asigurari de bunuri si cele dedicate domeniilor ingineresti
CertAsig a platit in 2013 daune in valoare totala de 4.050.000 Euro, fata de 6.350.000 Euro in anul anterior (in 2012, Certasig a platit cea mai mare dauna din industria asigurarilor din Romania, pentru o polita de tip " Property”).
CertAsig este o companie de asigurare romaneasca, avand ca actionar majoritar pe Royalton Capital Investors II, un fond european de investitii ai carui principali investitori sunt Alpha Associates, Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare (EBRD) si Fondul European de Investitii (EIF), dar si managementul executiv CertAsig.
CertAsig se claseaza in prezent pe locul 14 in topul asiguratorilor non-viata din Romania, performanta notabila avand in vedere eliminarea din portofoliu a produselor de asigurari auto, care sunt neprofitabile, dar reprezinta aproape70% din piata asigurarilor in Romania.
Planuri ambitioase pentru 2014: al 5-lea an consecutiv de crestere substantiala
"In 2014, obiectivul nostru este sa crestem cu inca +25%, pana la 15 milioane de Euro in prime brute subscrise. Anticipam si suntem determinati sa avem al 5-lea an de crestere substantiala. Vom continua sa aplicam strategia castigatoare in ce priveste portofoliul de produse : asigurarile de garantii vor genera 30% din prime, asigurarile maritime vor reprezenta 40%, raspunderi si bunuri 20%, iar alte asigurari 10% », declara James Grindley, CEO si presedinte CA CertAsig.
"Romania va continua sa fie piata noastra principala, reprezentand 55% pana la 60% din primele brute subscrise, urmata de Turcia cu 40% din totalul primelor. Ne asteptam ca Bulgaria, unde am infiintat un punct de contact dedicat in 2013, sa creasca pana la 5% din totalul primelor.
Strategia CertAsig, de a ne axa pe produse de asigurari destinate segmentului corporate, genereaza rezultatele la care ne asteptam, intrucat cunostintele noastre profesionale, dublate de experienta directa cu clienti din industrii diverse, sunt un atu extrem de important pentru brokeri si clienti. Suntem incantati de rezultatele strategiei de a lucra in principal prin intermediul brokerilor, care genereaza acum 95% din totalul primelor subscrise.”, spune James Grindley.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut