Atentie la bancomatele defecte. Cum se poate proceda atunci cand ATM-ul nu elibereaza banii, dar ii scoate din sold

Data publicarii: 21-02-2014 | Finante-Banci

Consumatorii sunt sfatuiti sa isi numere scosi de pe card, dar si sa isi verifice soldul, iar in situatia in care numerarul eliberat de bancomat nu corespunde cu cel solicitat, sa anunte banca.

Opt bucuresteni au facut reclamatii la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) in primele luni ale anului, dupa ce au intampinat o serie de probleme la ATM-uri.

Printre principalele aspecte reclamate se numara neeliberarea sumelor solicitate la ATM-uri, blocarea cardurilor, modificarea soldului in urma operatiunilor succesive, desi suma nu a fost eliberata, dar si imposibilitatea citirii chitantei de la ATM deoarece nu mai exista tus in imprimanta, sustin reprezentantii ANPC.

O alta problema intampinata de bucuresteni a fost cea a retinerii sumei tranzactionate de mai multe ori.

In astfel de situatii, consumatorii sunt sfatuiti sa faca o cerere la banca pentru anularea tranzactiei, institutia fiind nevoita sa ofere un raspuns in termen de 30 de zile.

Daca problema nu se rezolva pe aceasta cale, clientul poate face o plangere la ANPC.

"S-au intamplat situatii in care aceste aparate nu functionau din motive nejustificate. Vorbim de neeliberarea unei sume si modificare a soldului, desi suma nu a fost eliberata", a precizat Bogdan Nica, presedintele ANPC.

Sursa: Gandul.info

Ultimele stiri pe BankNews.ro: