Asirom: In 2013, numarul reclamatiilor a scazut cu 50% fata de 2012
Data publicarii: 25-02-2014 | Finante-BanciCompania anunta ca a platit anul trecut daune in valoare de 430 de milioane de lei si ca a constituit deja rezerve de dauna la un nivel similar cu cel de anul trecut
"Asirom doreste sa reitereze faptul ca respectarea obligatiilor contractuale asumate fata de clienti reprezinta una dintre valorile companiei, care este orientata catre acoperirea nevoii de protectie a clientilor. Obligatiile contractuale asumate fata de clienti sunt indeplinite in fiecare caz in care intervine riscul asigurat.”, sustine un comunicat al companiei. Potrivit reprezenatntilor Asirom, firma a platit anul trecut daune totale de 430 de milioane de lei si a constituit deja rezerve pentru 2014 la un nivel aproape similar cu intreg anul 2013. "In ceea ce priveste reclamatiile clientilor, acestea sunt administrate cu o atentie deosebita, compania noastra avand ca scop imbunatatirea constanta a serviciilor. In acest sens, dorim sa facem cunoscut faptul ca numarul total al petitiilor a scazut cu un procent de 34% in 2013 fata de anul 2012. Din numarul total de petitii, 763 se refera la asigurari RCA, ceea ce inseamna o reducere cu 50% comparativ cu anul anterior.”, spun cei de la Asirom. In plus, compania reaminteste ca actionarul majoritar, austriecii de la Vienna Insurance Group au decis anul trecut sa majoreze capitalul social cu peste 58 de milioane de lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut