Cum sa convingi un investitor ca ideea ta de business merita banii lui. Live pitching in
Data publicarii: 26-02-2014 | AfaceriConferinta de final a competitiei Antreprenor 2.0, organizata in jurul business pitch-ului, va avea loc joi, 27 februarie, la Hotel Yesterday, incepand cu ora 09:30.
Fiindca e important sa stii cum sa iti vinzi ideile, antreprenori consacrati se vor alatura finalistilor competitiei Antreprenor 2.0 pentru o discutie despre cum sa iti concentrezi si prezinti ideea de business intr-un format cat mai atragator pentru un investitor. Succesul lungilor ore de lucru depuse pentru demararea afacerii depinde de acest format, astfel incat business pitchul trebuie sa fie la inaltime.
"Business pitchul este incununarea tuturor aspectelor unui business la care participantii au lucrat in cadrul sesiunilor de mentorat si consultanta din proiect. Ei trebuie sa fie concisi si cuprinzatori in a-si prezenta afacerea in fata unui potential investitor in asa fel incat sa-l convinga pe acesta sa le ofere finantare”, a declarat Peter Barta, CEO Fundatia Post-Privatizare.
Vor fi prezentate modele de pitchuri castigatoare din randul oamenilor de afaceri reputati, precum SebastianVaduva - CEO Appscend si Cristi Badea - cofondator MavenHut Games.
Startup-urile acestora se bucura de succes national si international in domeniul IT.
Sesiunea demonstrativa de live pitching va fi o dezbatere jurizata de Peter Barta, CEO Fundatia Post-Privatizare, Dragos Roua, CEO & Founder Mirabilis Media NZ si Dan Mihaescu, fost CEO GTS Telecom. Acestia vor asculta pitchuri din partea castigatorilor competitiei Antreprenor 2.0 si vor evalua modul in care acestia isi prezinta afacerile.
Mecanismul Antreprenor 2.0 presupune organizarea de conferinte in 10 dintre cele mai mare orase ale tarii, in cautarea celor mai promitatoare idei de afaceri. Dintre toate ideile inscrise in competitie, 30 au fost alese pentru a beneficia de finantare in cumul de 375.000 lei, pe care ii vor folosi pentru dezvoltarea afacerii lor.
Participarea este gratuita, iar inscrierea se face completand formularul on-line de inregistrare.
"Antreprenor 2.0”, ID 49068, este un proiect cofinantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeste in Oameni!, si implementat de Fundatia Post-Privatizare in parteneriat cu Impact Net Business SRL, Inovativ Consult SRL, Underclick.ro SRL. Este destinat exclusiv cetatenilor romani, cu varsta minima de 18 ani; nu pot participa cei care au facut parte din grupul tinta al altor proiecte implementate de Fundatia Post-rivatizare, adica, « Promovarea antreprenoriatului in domeniul industriilor creative », ID 61490 sau « Investitori in oameni - parteneriat transnational pentru cresterea interesului angajatorilor in dezvoltarea resurselor umane si pentru cresterea responsabilitatii sociale a intreprinderilor », ID 62471.
Pentru informatii suplimentare puteti contacta:
Fundatia Post-Privatizare
www.postprivatizare.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut