OTP Bank lanseaza o noua alerta in cadrul serviciului OTPdirekt - Alerte SMS: Alerta Popriri

Data publicarii: 26-02-2014 | Finante-Banci

• Noul tip de alerta din cadrul serviciului OTPdirekt - Alerte SMS este disponibila clientilor persoane fizice, juridice si entitati fara personalitate juridica

• Alerte pentru fiecare poprire instituita pe cont, indiferent de tipul acesteia • Cost promotional de 1 euro/ SMS, pȃna la data de 17 iulie 2014

• Aceeasi alerta poate fi trimisa simultan catre 4 numere de mobil, in orice retea de telefonie din Europa

OTP Bank anunta lansarea unei noi facilitati in cadrul serviciului OTPdirekt - Alerte SMS: alerta pentru popriri pe cont. Prin intermediul noului tip de alerta, clientii persoane fizice, persoane juridice si entitati fara personalitate juridica pot alege sa primeasca alerte SMS pentru fiecare poprire instituita pe cont, indiferent de tipul acesteia. Alertele SMS sunt trimise in ziua instituirii popririi pe cont, incepand cu ora 19.00. 

Clientii care utilizeaza deja serviciul OTPdirekt - Alerte SMS pot opta pentru noua facilitate prin bifarea unei simple optiuni pe anexa aferenta contractului OTPdirekt, in oricare dintre unitatile bancii. In cazul clientilor care utilizeaza si platforma OTPdirekt - Internet Banking, activarea noului tip de alerta pentru popriri poate fi realizata printr-un simplu mesaj transmis catre banca prin intermediul platformei de Internet Banking.

Pana la data de 17 iulie 2014, clientii care opteaza pentru noul tip de alerta beneficiaza de un cost promotional de 1 euro/ SMS, fata de pretul standard de 2 euro/ SMS. Clientii pot alege pana la 4 numere de telefon mobil catre care sa fie trimisa simultan aceeasi alerta, in orice retea de telefonie din Europa. 

"Stim cat de important este sa fim in permanenta conectati la realitatile momentului si sa venim cu solutii utile, eficiente, care sa ofere clientilor nostri o experienta superioara in utilizarea serviciilor bancare. Evolutia constanta a serviciului OTPdirekt reprezinta modul in care intelegem sa ne reinventam si sa rasplatim increderea clientilor nostri, cu care am dezvoltat parteneriate solide. Prin intermediul noii facilitati, clientii pot evita situatia neplacuta de a nu fi instiintati la timp de o decizie de poprire pe conturi, din partea unei institutii partenere sau de stat”, a declarat Dragos Mindreci, Director Digital Banking OTP Bank Romania.

Prin OTPdirekt, clientii au acces la informatii legate de situatia financiara de la OTP Bank si pot realiza, in acelasi timp, orice tranzactie, rapid si comod. OTPdirekt este serviciul prin care OTP Bank ofera clientilor sai posibilitatea de a-si accesa conturile 24h/24, prin telefon (Contact Center), Internet (Internet Banking si aplicatia mobila SmartBank) si SMS (Alerte SMS).

Ultimele stiri pe BankNews.ro: