RBC: Vrem sa implementam o solutie de plata cu telefonul in supermarket

Data publicarii: 20-03-2014 | Finante-Banci

Compania RBC, integrator si furnizor de servicii IT pentru lanturile de retail si industria alimentara, are ca tinta implementarea pe piata locala, in urmatoarele noua luni, a unei solutii de plata a cumparaturilor cu telefonul, la casa de marcat.

'Purtam discutii cu top cinci banci din Romania sa implementam solutia Blink de plata cu telefonul mobil la casele de marcat din supermarket. Este pregatita platforma tehnica pentru aceasta solutie, am lucrat la ea doi ani si speram sa o putem implementa pana la sfarsitul acestui an', a declarat, miercuri, Andrei Bojita, CEO al RBC, intr-o conferinta de presa.

Acesta a precizat ca bancile nu sunt, in acest moment, foarte deschise la aceasta solutie, pe care o considera 'o concurenta la produsele lor de carduri' si spun ca vor sa-si fidelizeze in continuare clientii.

 Solutia Blink ar urma sa inlocuiasca utilizarea cardurilor bancare la cumparaturi in supermarket, sa elimine chitantele, poate pastra istoricul cumparaturilor, administreaza statistici despre cheltuieli si poate gestiona puncte de fidelizare si promotii pentru clienti.

 In prezent, 89 de magazine folosesc solutii proprietare RBC, iar cota de piata a companiei este de 87%, in urma implementarii de solutii la marii retaileri Metro, Mega Image, Profi, Auchan, Carrefour si Selgros.

 RBC a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 6%, in 2013, pana la 15,6 milioane euro, iar pentru 2014 preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri intre 12% si 14%

 SURSA: Economica