BRD a convins in ultimul an 40.000 de clienti sa plateasca 50 de lei pentru un card contactless
Data publicarii: 28-03-2014 | Finante-BanciBRD-SocGen, a doua banca locala dupa activele detinute, a ajuns in patru ani la un portofoliu de 140.000 de carduri contactless, prin care pot fi efectuate plati rapide de mica valoare fara trecerea prin cititorul POS sau introducerea codului PIN. Introducerea codului PIN si trecerea prin cititorul POS este necesara doar pentru platile mai mari de 100 de lei.
Cu un an in urma, banca avea un portofoliu de circa 100.000 de carduri. Comisionul anual de administrare pentru un card contactless emis sub sigla MasterCard este de 50 de lei. Banca a inceput sa emita carduri contactless in luna martie a anului 2010 si a instalat cititoare de carduri in statiile de metrou, dar si in magazine (Carrefour, Inmedio, Ikea) sau restaurante (PizzaHut si KFC).
O parte din carduri sunt emise impreuna cu RATB (foto), adica au inclusa o aplicatie pentru plata calatoriilor cu transportul in comun. Potrivit ultimelor date disponibile, in octombrie anul trecut existau pe piata locala circa 200.000 de carduri contactless. Un numar de 3.000 de terminale accepta in acest moment plata cu astfel de carduri. Mai multe banci au intrat pe aceasta nisa in ultimii ani, inclusiv BCR, Raiffeisen, Banca Transilvania si ING.
SURSA: ZF.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut