JPMorgan a fost amendată în SUA cu profitul pe 3 minute, după ce a încălcat o regulă de 6.300 de ori
Data publicarii: 23-05-2014 | Finante-BanciJPMorgan Chase, cea mai mare bancă din SUA după active, a fost amendată cu 95.000 dolari, sumă egală cu profitul pe care l-a obţinut anul trecut în circa 3 minute, după ce nu a raportat adecvat de 6.300 de ori tranzacţii cu obligaţiuni către un sistem de urmărire a preţurilor.
Autoritatea pentru Reglementare în Industria Finaciară (Finra) din SUA a amendat în ultimele cinci luni şi alte instituţii financiare pentru nereguli similare, inclusiv Morgan Stanley, Deutsche Bank, Goldman Sachs şi Citigroup, potrivit Bloomberg.
Finra este un organism de autoreglementare al traderilor de obligaţiuni şi este finanţată din contribuţiile membrilor şi din amernzi.
Dealerii de pe Wall Street care nu raportează la timp tranzacţiile pot obţine un avantaj incorect în faţa clienţilor care vor un preţ corect şi subminează obiectivul Finra de a asigura tuturor participanţilor la piaţă acces egal la informaţii, scrie Bloomberg.
JPMorgan a strâns cele mai multe încălcări ale regulilor, în urma a cinci analize separate, potrivit unui acord amiabil încheiat de bancă cu Finra în aprilie.
Banca, cel mai mare trader de obligaţiuni, nu a notificat în privinţa tranzacţiilor sau a transmis datele târziu în cel puţin 6.300 de cazuri în intervalul martie 2010-mai 2012. în unele situaţii, banca nu a raportat chiar şi un sfert din tranzacţii, potrivit organizaţiei.
JPMorgan, care anul trecut a înregistrat profit de 18 miliarde de dolari, a acceptat să plătească 95.000 de dolari şi recomandările raportului Finra fără să admită însă sau să nege acuzaţiile, se arată în acordul amiabil.
Morgan Stanley a primit o amendă de 35.000 de dolari, după ce nu a raportat la timp tranzacţiile în cel puţin 4.200 de situaţii în perioada mai 2011-martie 2013.
Continuarea, pe Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut