Libra Internet Bank: Profit net de peste 9 milioane de lei, în 2013
Data publicarii: 23-05-2014 | Finante-BanciFaţă de 31 decembrie 2012, activele Libra Internet Bank au crescut cu 54,7%, iar rata creditelor neperformante a scăzut în continuare, până la 15,6%, ca urmare a unui control eficient al riscului de credit şi a politicii de creditare definite în anii anteriori.
La 31 decembrie 2013, banca se situa pe poziţia cu numărul 28 în sistemul bancar din România, în urcare cu patru locuri faţă de sfârşitul anului 2012.
'2013 a fost cu siguranţă cel mai bun an al Libra Internet Bank. Ne-am atins ţintele de profitabilitate, am scăzut rata creditelor neperformante sub media sistemului bancar şi am obţinut un rezultat net de peste 9 milioane de lei. Sunt rezultate care ne fac să privim cu multă încredere anul 2014, în care vom creşte în continuare, în cele mai sigure condiţii', a declarat preşedintele băncii, Emil Bituleanu.
Strategia de creştere a băncii s-a bazat pe controlul cheltuielilor, deciziile prudente şi o politică de piaţă echilibrată, afirmă banca.
în paralel, au fost susţinute eforturile de dezvoltare şi inovaţie tehnologică, astfel încât anul 2013 a marcat creşterea şi recunoaşterea băncii pe piaţa serviciilor de online banking. Au fost lansate noua versiune a platformei Libra Internet Banking şi aplicaţia Libra Mobile Banking, remarcate şi premiate de industria de profil pentru experienţa de utilizare şi dinamica tranzacţiilor realizate.
în plus, banca şi-a extins în continuare portofoliul cu noi categorii de produse destinate agricultorilor, cărora le-a dedicat şi o sucursală nou-deschisă, la Brăila. Reţeaua de sucursale a crescut şi în Capitală, cu o nouă unitate deschisă cu prioritate pentru clienţii Large Corporate şi una dedicată companiilor chineze, în complexul Dragonul Roşu.
Pentru 2014, Libra Internet Bank a bugetat o creştere de peste 30% a activului net, prin continuarea eforturilor pe segmentele tradiţionale de clienţi, dar şi în zona de tehnologie.
'Vom fi în continuare inovatori şi rapizi în reacţie, deoarece clienţii noştri apreciază această abordare din partea noastră', a adăugat Bituleanu.
Continuarea, pe Economica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut