Libra Internet Bank: Profit net de peste 9 milioane de lei, în 2013

Data publicarii: 23-05-2014 | Finante-Banci
Libra Internet Bank a încheiat anul trecut cu un rezultat net de peste 9 milioane de lei, iar soldul creditelor acordate a ajuns la 877 milioane de lei, conform rezultatelor financiare auditate pentru exerciţiul financiar 2013. Anul trecut devine, astfel, al patrulea an de profit pentru Libra Internet Bank.

Faţă de 31 decembrie 2012, activele Libra Internet Bank au crescut cu 54,7%, iar rata creditelor neperformante a scăzut în continuare, până la 15,6%, ca urmare a unui control eficient al riscului de credit şi a politicii de creditare definite în anii anteriori.

La 31 decembrie 2013, banca se situa pe poziţia cu numărul 28 în sistemul bancar din România, în urcare cu patru locuri faţă de sfârşitul anului 2012.

'2013 a fost cu siguranţă cel mai bun an al Libra Internet Bank. Ne-am atins ţintele de profitabilitate, am scăzut rata creditelor neperformante sub media sistemului bancar şi am obţinut un rezultat net de peste 9 milioane de lei. Sunt rezultate care ne fac să privim cu multă încredere anul 2014, în care vom creşte în continuare, în cele mai sigure condiţii', a declarat preşedintele băncii, Emil Bituleanu.

Strategia de creştere a băncii s-a bazat pe controlul cheltuielilor, deciziile prudente şi o politică de piaţă echilibrată, afirmă banca.

în paralel, au fost susţinute eforturile de dezvoltare şi inovaţie tehnologică, astfel încât anul 2013 a marcat creşterea şi recunoaşterea băncii pe piaţa serviciilor de online banking. Au fost lansate noua versiune a platformei Libra Internet Banking şi aplicaţia Libra Mobile Banking, remarcate şi premiate de industria de profil pentru experienţa de utilizare şi dinamica tranzacţiilor realizate.

în plus, banca şi-a extins în continuare portofoliul cu noi categorii de produse destinate agricultorilor, cărora le-a dedicat şi o sucursală nou-deschisă, la Brăila. Reţeaua de sucursale a crescut şi în Capitală, cu o nouă unitate deschisă cu prioritate pentru clienţii Large Corporate şi una dedicată companiilor chineze, în complexul Dragonul Roşu.

Pentru 2014, Libra Internet Bank a bugetat o creştere de peste 30% a activului net, prin continuarea eforturilor pe segmentele tradiţionale de clienţi, dar şi în zona de tehnologie.

'Vom fi în continuare inovatori şi rapizi în reacţie, deoarece clienţii noştri apreciază această abordare din partea noastră', a adăugat Bituleanu.

Continuarea, pe Economica.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: