PayU: În fiecare minut sunt plasate circa 70 comenzi online, cu o valoare totală de peste 10.000 lei
Data publicarii: 18-06-2014 | Finante-BanciAproximativ 70 de comenzi sunt plasate în fiecare minut pe internet, cu o valoare totală de 10.783 lei, în primele cinci luni ale anului valoarea medie a coşului de cumpărături achitate online înregistrând o creştere medie cu 20%, potrivit datelor integratorului de plăţi PayU România.
"Primele 5 luni ale anului au adus o creştere cu peste 30% a numărului de tranzacţii achitate online de către clienţii magazinelor online româneşti. în acest context, principalele tendinţe din industrie anunţă schimbări importante în comportamentul de consum al utilizatorilor online", se arată într-un comunicat al companiei.
Astfel, spre deosebire de ultimii 3 ani, când valoarea medie a coşului de cumpărături a scăzut sub efectul diversificării gamei de produse achiziţionate online, în primele 5 luni ale acestui an, aceasta a crescut, în medie, cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cele mai mari evoluţii au avut loc pe segmentele turism, jucării, IT&C şi fashion, unde comanda medie s-a majorat cu 52%, 25% şi, respectiv, 12%.
"Evoluţia înregistrată pe toate segmentele arată o creştere a încrederii utilizatorilor în magazinele online şi o înţelegere a beneficiilor cumpărăturilor online. Evoluţia unor segmente precum cel al jucăriilor, unde valoarea medie o depăşeşte chiar şi pe cea din fashion şi se apropie de IT&C, este un alt mod prin care ne putem da seama că achiziţiile online nu mai reprezintă o excepţie, ci sunt parte integrantă din viaţa unui număr tot mai mare de oameni. De altfel, lunar, în sistemul PayU se înregistrează, în medie, 30.000 de utilizatori unici noi, cei mai mulţi ajungând să fie utilizatori recurenţi", a declarat Cristina Vrânceanu, strategic partnerships Executive PayU România.
Potrivit sursei citate, se înregistrează o creştere accelerată a comenzilor plasate de pe tablete şi smartphone-uri.
"Aproximativ 20% dintre comenzi sunt plasate de pe un astfel de dispozitiv. Jumătate dintre acestea sunt şi achitate online, tot prin intermediul unui telefon sau al unei tablete", arată PayU.
Segmentul cu cea mai mare pondere a plăţilor online efectuate de pe un dispozitiv mobil este cel al magazinelor de fashion, care ajunge la 15%, însă cele mai mari evoluţii au fost înregistrate pe segmentele telecom (de la 2% în 2013 la 8% în 2014) şi utilităţi (de la 0,71% în 2013 la 6% în 2014).
Continuarea, pe MEDIAFAX.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall