Vanzarile sunt un mod de viata
Data publicarii: 20-11-2006
Trainerul Jeffrey Gitomer adauga valoarea umana la cea a produsului vandut, titreaza Evenimentul Zilei. Daca cineva i-ar fi spus lui Mao Zedong ca manualul de capatai al societatii chineze -"Cartea rosie" - va fi utilizat ca model de simbolul "imperialismului", SUA, pentru un domeniu atat de capitalist ca vanzarile, probabil ca istoria ar fi fost alta. Nu este o gluma. "Cartea rosie a vanzarilor" a fost scrisa de un american, Jeffrey Gitomer, trainerul nr. 1 in SUA pe acest domeniu, si s-a vandut in milioane de exemplare in toata lumea. Gitomer va sustine la Bucuresti, pe 24 noiembrie, o conferinta intitulata "Masterclass in sales".
Omul nou in vanzari
"Nu conteaza ce culoare are pisica atata vreme cat prinde soareci", spune un dicton chinezesc celebru, utilizat cu succes de oamenii de afaceri care vor sa vanda si vor sa aiba o cota considerabila de piata. Cand vine vorba de profit pe o piata concurentiala, toti oamenii de afaceri adera cu entuziasm la acest dicton chinezesc.
Noua generatie de vanzari "made in USA" priveste aceasta activitate in primul rand ca un "lifestyle", si de aici rezulta profitul pentru compania lor. Gitomer formeaza, prin cartile si seminariile sale, aceasta noua viziune a omului de vanzari. Agresivitatea nu are nicio legatura cu vanzarile profitabile.
Modul de viata "" la Gitomer" presupune adaugarea valorii umane la cea a produsului vandut, arta de a sustine conversatii informale si de a distra potentialul client. Cu alte cuvinte, stilul prietenos, deschis, liber si personalizat primeaza in fata formalitatii excesive.
Citeste tot articolul in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025