Vanzarile sunt un mod de viata
Data publicarii: 20-11-2006
Omul nou in vanzari
"Nu conteaza ce culoare are pisica atata vreme cat prinde soareci", spune un dicton chinezesc celebru, utilizat cu succes de oamenii de afaceri care vor sa vanda si vor sa aiba o cota considerabila de piata. Cand vine vorba de profit pe o piata concurentiala, toti oamenii de afaceri adera cu entuziasm la acest dicton chinezesc.
Noua generatie de vanzari "made in USA" priveste aceasta activitate in primul rand ca un "lifestyle", si de aici rezulta profitul pentru compania lor. Gitomer formeaza, prin cartile si seminariile sale, aceasta noua viziune a omului de vanzari. Agresivitatea nu are nicio legatura cu vanzarile profitabile.
Modul de viata "" la Gitomer" presupune adaugarea valorii umane la cea a produsului vandut, arta de a sustine conversatii informale si de a distra potentialul client. Cu alte cuvinte, stilul prietenos, deschis, liber si personalizat primeaza in fata formalitatii excesive.
Citeste tot articolul in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri