Carrefour Romania a inregistrat vanzari de 397,5 milioane euro la noua luni

Data publicarii: 20-11-2006
Hipermarketurile Carrefour Romania, au avut vanzari de 397,5 milioane euro, in primele noua luni din 2006, in crestere cu 35,7% fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit raportului financiar al grupului francez Hyparlo, proprietarul lantului de romanesc. In 2005, Carrefour Romania realizase la noua luni vanzari de 293 milioane euro. Reteaua de hipermarketuri Carrefour Romania, controlata de grupul francez Hyparlo, a raportat in primele sase luni din 2006, vanzari de 211,6 milioane de euro, in crestere cu 35 % fata de perioada similara din 2005, potrivit raportului semestrial al companiei.

Cresterea cifrei de afaceri cu aproape 35% este rezultatul dezvoltarii magazinelor mai vechi, deschiderea unui hipermarket la Baneasa si luarea in calcul a unor noi magazine, care nu fusesera inaugurate in intervalul similar din 2005, cum este cazul hipermarketului de la Ploiesti, se arata in raportul semestrial al grupului Hyparlo.

La cinci ani de la intrarea pe piata din Romania, magazinele Carrefour au ajuns, in 2006, la o pondere de 34% din cifra de afaceri consolidata a grupului Hyparlo, fata de 28% anul trecut.

Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro . Pentru 2007, directorul general al subsidiarei din Romania, Jacobo Caller Celestino a estimat o cifra de afaceri mai mare cu 10-15% fata de 2006.

Jacobo Caller Celestino, estima la inceputul verii, ca vanzarile de pe piata romaneasca vor ajunge in 2010 la un miliard de euro, fata de 600 milioane euro prognozat pentru acest an.

Grupul Hyparlo a avut in Franta, in perioada ianuarie-septembrie 2006, vanzari de 736,7 milioane euro, cu 1,9% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, iar la nivelul intregului grup, vanzarile raportate au fost de 1,13 miliarde euro, in crestere cu 11,7% comparativ cu primele noua luni din 2005.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.

Sursa: NewsIn