De la creditul cu buletinul, la cardul de credit co-branded
Data publicarii: 21-11-2006Cardul de credit Flanco-Cetelem este oferit clientilor Flanco dupa incheierea unui contract de credit in reteaua de magazine, fara a necesita prezentarea unor documente suplimentare solicitate in astfel de situatii. In plus, prin intermediul extrasului de cont pe care posesorii cardului il primesc lunar, Cetelem si Flanco vor trimite informatii personalizate legate de ofertele promotionale valabile exclusiv pentru posesorii acestui card. Cardul poate fi utilizat atat pentru a achizitiona produse Flanco, cat si in retelele de comercianti si ATM-uri, in Romania si in strainatate, oriunde este acceptat MasterCard. Doar in reteaua de magazine Flanco detinatorii de card vor beneficia de avantaje si oferte promotionale atractive.
Utilizatorii cardului de credit Flanco Cetelem beneficiaza in plus de oportunitatea de a participa la o tombola organizata de cei doi parteneri, Flanco si Cetelem, in perioada 22 noiembrie 2006 - 31 ianuarie 2007, cu 1060 de premii: 2 automobile Renault, 8 televizoare LCD Philips, 50 sisteme audio JVC si 1.000 de premii a 100 lei (1.000.000 lei vechi). Detalii legate de tombola se gasesc in regulamentul disponibil in magazinele Flanco, www.cetelem.ro si www.flanco.ro
"Cu o experienta de 12 ani in creditele de consum din Romania, lansam astazi, impreuna cu Cetelem, cel mai simplu instrument de plata prin care le facilitam clientilor nostri cumpararea bunurilor de folosinta indelungata. Cardul co-branded Flanco-Cetelem le va inlesni accesul rapid catre o gama variata de electronice, electrocasnice si produse IT, iar utilizatorii activi ai cardului vor beneficia de reduceri semnificative in momentul achizitionarii bunurilor din magazinele Flanco", declara Jiri Rizek, Managing Director Grup Flamingo.
"Intentionam sa oferim clientilor nostri oferte personalizate in functie de necesitatile si asteptarile lor. In viziunea noastra, comunicarea eficienta este cea adresata direct fiecarui client, in functie de stilul de viata si de resursele sale. Acesta este motivul pentru care am ales impreuna cu partenerul nostru sa oferim utilizatorilor de card solutii de finantare si avantaje importante in reteaua de magazine", a declarat Phillippe Foursy, Directorul General al Cetelem IFN SA.
"Romania este una dintre tarile in care ofertele co-branded si-au demonstrat popularitatea intr-un timp foarte scurt. Produsele pe care le-am lansat in colaborare cu Cetelem si partenerii sai comerciali au prins foarte bine tocmai pentru ca ofereau avantaje concrete si personalizate. Produsul lansat astazi in colaborare cu Flanco are toate ingredientele unui card de succes - un partener comercial solid, cu extindere nationala si portofoliu atractiv de produse, si un mecanism promotional avantajos si capabil sa diferentieze cardul", a precizat Denisa Mateescu, General Manager Southeastern Countries, MasterCard Europe.
Aparut imediat dupa lansarea pe piata a cardului Cetelem "Cardulescu", cardul co-branded Flanco-Cetelem beneficiaza de experienta Grupului Cetelem, divizia de carduri de credit Aura, ce numara astazi peste 18 milioane de utilizatori. Cardul poate fi folosit oriunde in lume apare sigla MasterCard si este procesat prin intermediul First Data Romania.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall