Seful VW spera sa obtina o a doua sansa pe piata americana, dupa scandalul emisiilor
Data publicarii: 24-02-2016 | EconomieScandalul emisiilor a afectat reputatia si afacerile Volkswagen nu numai in SUA, insa directorul general Matthias Mueller este increzator ca acest incident va fi urmat de noi succese, transmite DPA.
Grupul german va primi o a doua șansă pe piața americană, după scandalul emisiilor, a afirmat Matthias Mueller, într-un interviu acordat marți DPA. "Sigur ne vom confrunta cu amenzi și, cu certitudine, vom înregistra pierderi pe piața americană. Totuși, avantajul SUA vine din faptul că arată compasiune în cazul unui eșec și îți oferă ocazia să te redresezi dacă faci o treabă bună. Și asta este ceea ce avem de gând să facem", a afirmat șeful celui mai mare producător auto din Europa. Volkswagen face obiectul unor investigații în mai multe țări, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule (din care 600.000 în SUA) vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. În ciuda nivelului pagubelor, Mueller nu este îngrijorat de procesele colective împotriva VW. "Acesta pare să fie un model de afaceri. Este o practică obișnuită în SUA și oamenii încearcă acum să o importe în Europa și Germania. Totuși, sunt relaxat în această privință", a explicat directorul general al VW. Acesta și-a exprimat optimismul în privința vânzărilor: "Afacerile noastre în China încă sunt foarte bune și vânzările în Europa s-au redresat după declinul înregistrat în țări ca Italia și Spania. Avem speranțe mari pentru 2016 dacă firma va reuși să recâștige încrederea clienților". Angajații cu contract temporar de muncă ar putea să-și mențină slujbele, dar situația depinde de evoluția vânzărilor, a afirmat Mueller. Acesta i-a reasigurat pe proprietarii mașinilor diesel că vehiculele lor nu-și vor pierde nicio calitate în urma rechemărilor la service pentru modificarea softului care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor. În ciuda deteriorării imaginii și a costurilor estimate la miliarde de dolari, Matthias Mueller crede că VW va reuși să gestioneze cea mai mare gravă criză care a afectat grupul german. Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut