Peste 280 de firme din 15 tari incep, joi, batalia ofertelor de vacanta la Targul de Turism al Romaniei

Data publicarii: 25-02-2016 | Economie

Peste 280 de firme din 15 tari incep, joi, batalia ofertelor de vacanta la o noua editie de primavara a Targului de Turism al Romaniei (TTR), care se desfasoara la Romexpo, in perioada 25 - 28 februarie 2016.

Târgul are loc la finele lunii februarie tocmai pentru ca românii să beneficieze de ofertele early-booking pentru vacanțele de vară. Vânzările pentru destinațiile interne vor crește, spun reprezentanții turoperatorilor români, chiar dacă Turcia va veni cu oferte "tentante", iar agențiile interne atacă cu oferte gratuite pentru transportul cu autocarul pe Grecia și Bulgaria sau cu tarife de un euro cu Memento Bus-ul celor de la Christian Tour.

Bulgaria nu va renunța la strategia de atragere a românilor, chiar dacă este destinația spre care se estimează că vor migra cei mai mulți dintre turiștii ruși care nu mai pot merge în Turcia.

De asemenea, programele pentru seniori s-au diversificat, iar la târg vor fi prezentate 12-14 tipuri de astfel de pachete.

În cadrul TTR, Autoritatea Națională pentru Turism pregătește în standul său mai multe evenimente dedicate promovării României, inclusiv prin ambasadorii turismului romanesc.

"Pentru ediția de primăvară a celei mai importante manifestări expoziționale de profil din țara noastră am ales sa promovăm România într-o manieră unică. Astfel, în standul Autorității Naționale pentru Turism vizitatorii vor putea descoperi o casă transilvăneană care va găzdui Ambasadorii Turismului Romanesc, povești despre Constantin Brâncuși, meșteșugari, produse tradiționale, legende transilvănene, personalități care s-au remarcat pentru acțiunile lor de promovare a valorilor autohtone. Intenția noastră este ca începând cu acest an să asociem imaginea României cu valorile sale umane, culturale, științifice, artistice. Suntem convinși că este începutul promovării României într-o manieră unitară cu focus pe adevăratele repere autohtone", spune Anca Pavel-Nedea, președintele ANT.

Mamaia devine stațiunea vedetă încă din prima zi a târgului, în condițiile în care Asociația Litoral — Delta Dunării (ALDD) își lansează calendarul de evenimente și site-ul oficial al stațiunii Mamaia. Petrecerea Mamaia Style — Dreams & Sensations, cu tobe SuperChill, muzica live, barmani și DJ sunt câteva dintre momentele special pregătite pentru a atrage vizitatorii încă de la deschiderea evenimentului dedicat turismului. ALDD își invită partenerii, agențiile de turism și vizitatorii să intre în atmosfera de vacanță ce îi va însoți în 2016 pe Litoral și în Delta Dunării.

"Așa cum ne-am obișnuit publicul și partenerii, vom oferi un spectacol de senzație la Târgul de Turism al României, pentru că turiștii români reprezintă piața cea mai importantă, pe care ne concentrăm atenția și campaniile de promovare. Împreună cu Consiliile Județene Constanța și Tulcea, hotelieri, agenții de turism și agenți economici din Mamaia, Satul de Vacanță, Litoral și Delta Dunării, lansăm Calendarul de evenimente pentru vara 2016, Site-ul oficial Mamaia, și oferim un spectacol care, în acest an, pune accent pe atracții, evenimente, muzică și tradiții", spune Corina Martin, președintele Asociației Litoral — Delta Dunării.

În zilele următoare vor fi prezentate atracțiile, gastronomia, muzica și tradițiile dobrogene, iar sâmbătă vom dansa cu ansamblurile "Nunta Zamfirei", "Eforie Nord" și "Mugurelul Cernavodă", Ionuț Galani și ansamblul Asteria.

Oficiul Național de Turism al Serbiei a venit cu stand propriu deoarece atragerea turiștilor români spre destinațiile din Serbia în 2016 este parte a strategiei naționale sârbe de turism. "Serbia este, de multe ori, o destinație turistică subestimată de turiști, inclusiv de cei români, însă ea oferă o varietate de posibilități de petrecere a timpului liber, indiferent de sezon: de la stațiunile de ski din munții Tara, la parcurile naturale spectaculoase, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din Europa, și orașele încărcate de istorie", afirmă reprezentanții Oficiului.

Cele mai multe surprize sunt pregătite, conform organizatorilor, de turoperatorii români care vor veni cu abordări noi, inclusiv cu zone special dedicate părinților care vor să își petreacă vacanțele cu copiii mici, de 1-2 ani, așa cum este și cazul celor de la Eximtur.

Zonele turistice autohtone vor fi reprezentate prin consiliile județene Alba, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmbovița, Maramureș, Mehedinți, Neamț, Satu-Mare, orașele Alba-Iulia, Amara, Cluj, Făgăraș, Mangalia, Piatra-Neamț, Poiana Brașov, Târgu-Neamț, Techirghiol și Timișoara, precum și prin primăriile comunelor Poiana Câmpina (Prahova), Turia (Covasna), Molivisu (Brăila) și Miroslava (Iași).

La TTR, Albania, Bulgaria, Croația, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia și Ungaria expun pe o suprafață expozițională de peste 13.700 mp.

Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo împreună Camerele de Comerț și Industrie din România, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT), în calitate de partener strategic, și cu Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), cu Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) și cu Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC).

Programul de vizitare al târgului va fi, de joi până sâmbătă, între orele 10,00-18,00, iar duminică între orele 10,00-16,00. Prețul biletului de intrare va fi de 10 lei.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: