Nike, TAG Heuer si Porsche si-au suspendat contractele cu Maria Sarapova
Data publicarii: 08-03-2016 | EconomieTrei sponsori importanti s-au distantat marti de jucatoarea de tenis Maria Sarapova, care a anuntat luni ca a fost depistata pozitiv la un control antidoping, informeaza DPA.
* Maria Șarapova riscă patru ani de suspendare după testul antidoping pozitiv
Grupul american Nike, cel mai mare producător mondial de echipamente sportive, a informat că "am decis să ne suspendăm relația cu Maria atâta timp cât investigația continuă".
La rândul său, producătorul elvețian de ceasuri TAG Heuer a anunțat și el că a abandonat planurile vizând prelungirea unui acord de sponsorizare care a expirat anul trecut. "Având în vedere situația actuală, marca elvețiană de ceasuri a suspendat negocierile și a decis să nu mai reînnoiască contractul cu Maria Șarapova", a declarat o purtătoare de cuvânt.
Constructorul german de automobile de lux Porsche, care sponsorizează turneul de tenis care va avea loc luna viitoare la Stuttgart, a anunțat și el marți că va suspenda calitatea de ambasador al brandului acordată Mariei Șarapova. "Până când vor apărea noi detalii și vom putem să analizăm situația, am decis să suspendăm activitățile planificate", a informat Porsche într-un comunicat.
Maria Șarapova a dezvăluit că a fost depistată pozitiv în urma unui control antidoping efectuat în timpul Openului Australiei. Campioana rusă a explicat că a fost depistată pozitiv la meldonium, un medicament inclus pe lista produselor interzise începând cu data de 1 ianuarie 2016.
Cu cinci titluri de Mare Șlem în palmares, jucătoarea rusă de tenis Maria Șarapova a devenit o referință pentru sport-business, cu o averea estimată la peste 200 milioane de dolari. Rusoaica este sportiva cel mai bine plătită din lume în 2015, conform magazinului Forbes, cu peste 29 milioane dolari câștiguri, dintre care șapte pe teren, restul provenind din venituri publicitare și diferite activități, între care dulciurile Sugarpova.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut