Brandul VW a raportat scaderea vanzarilor in februarie cu aproape 5%
Data publicarii: 11-03-2016 | EconomieVanzarile pe plan global ale brandului Volkswagen au scazut in februarie cu 4,7%, la 394.000 vehicule, pe fondul declinului cererii in SUA, America de Sud si regiunea Asia Pacific, transmit EFE si Reuters.
Cererea în China, cea mai mare piață a lumii, a scăzut cu 3% luna trecută, în timp ce în SUA declinul a fost de 13,2%, a anunțat vineri grupul german. Vânzările în Europa au crescut în februarie cu 3,7%, la 126.400 unități. În ciuda situației dificile de pe piața auto din Rusia, livrările brandului VW în Europa Centrală și de Est au urcat cu 3% luna trecută, la 15.900 de vehicule. "A doua lună a anului reflectă din nou tendințele mixte de pe piețe și regiuni. Clienții ne-au rămas loiali în această perioadă dificilă pentru companie. De exemplu, în Europa, 15.000 de clienți au ales noul model Tiguan, de când am lansat comenzile, în urmă cu șapte săptămâni", a apreciat Jurgen Stackmann, responsabilul pentru vânzări al brandului Volkswagen. În primele două luni din acest an, brandul Volkswagen a vândut 915.800 vehicule, în scădere cu 0,5% față de perioada ianuarie — februarie 2015. Livrările în China au urcat cu 8,1%, la 477.400 de unități, în timp ce în SUA s-a înregistrat un declin de 13,8%, la 42.400 unități. În primele două luni din acest an, vânzările brandului VW în Europa Centrală și de Est au scăzut cu 1,7%, la 30.800 de vehicule. Grupul Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. La rândul său, Audi a recunoscut că, în cazul său, 2,1 milioane de mașini pe plan global au fost echipate cu acel software care permitea vehiculelor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor, dar nu și în timpul operațiunilor normale.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut