UniCredit a acordat premii de peste 4.000 de euro copiilor talentati
Data publicarii: 28-11-2006Pe parcursul campaniei au fost organizate, in parteneriat cu muzeul National de Arta a Romaniei (MNAR), ateliere de creatie pentru copiii inscrisi la sectiunea desen si un curs de arta fotografica la scoala Principesa Margareta din Bucuresti. La concurs au participat 2.000 de copii din toata tara.
Campania Freedom House a avut trei etape. Activitatea centrala a campaniei a fost promovarea filmului "Copiii Nevazuti", o productie cinematografica realizata in scop umanitar de sapte regizori. Emir Kusturica, Medhi Charef, Spike Lee, Katia Lund si John Woo sunt cativa dintre regizorii care au realizat filmul.
Filmul a rulat in Iasi, Targu Mures, Sibiu, Timisoara, Arad, Craiova, Brasov si in Bucuresti.
Potrivit directorului Freedom House, Cristina Guseth, o parte din banii colectati din vizionarea filmului vor fi donati agentiilor Natiunilor Unite, Fondului Mondial pentru Hrana si UNICEF, pentru dezvoltarea unor programe destinate copiilor din tarile care se confrunta cu probleme in domeniul drepturilor copilului.
Pe parcursul campaniei a fost organizat si un concurs de jurnalism social. "Despre copii in mass media", destinat jurnalistilor din presa centrala si locala. La concurs s-au inscris 40 de jurnalisti la sectiunea presa scrisa si aproape 20 pentru productii audio-vizuale.
Freedom House Romania a dezvoltat campania in parteneriat cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului(ANPDC), MNAR, fundatia Chance for Life si cu Inspectoratul Scolar Bucuresti.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut